|

سیگنال های مهم!

بررسی چند زنگ خطر از بیت کوین!

Bitcoin

پیش بینی های زیادی نسبت به بیت کوین شده است برای مثال ایلان ماسک...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات امروز، قیمت بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۸۵۷.۸۶ میلیارد دلار است که ۰.۴۳ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. بیت‌کوین با رشد کمتر از ۱ درصد با قیمت ۱۷ هزار و ۱۸۶ دلار معامله می‌شود که از طرفی، ۱.۱۱ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

و پیش بینی های  زیادی نسبت به بیت کوین شده است برای مثال ایلان ماسک، رییس تسلا، اسپیس ایکس، توییتر و چند شرکت نوآور دیگر، در توییتر از رویدادی نام برد که هفته آینده برگزار می‌شود و اگر آنطور که او انتظارش را دارد اتفاق بیفتد، ممکن است افزایش یا افت قیمت بیت‌کوین را در پی داشته باشد همچنین تون ویس (Tone Vays)، تحلیلگر باتجربه ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین احتمالاً قبل از تأیید چرخه صعودی خود، روند نزولی بدی را تجربه می‌کند. او به ۱۲۳,۰۰۰ مشترک یوتیوب خود گفته است احتمالاً قبل از اینکه بیت کوین شانسی برای صعود به دست بیاورد، بیش از ۱۳درصد از قیمت فعلی خود سقوط می‌کند.

SEC اولین گزارش حقوقی خود درمورد ETF آتی بیت ‌کوین را ارائه کرده است که شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) اعلام کرده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اولین گزارش حقوقی خود درمورد شکایت این شرکت را ارائه کرده است. گری‌اسکیل در واکنش به رد درخواست خود برای راه‌اندازی یک ETF (صندوق قابل‌معامله در بورس) آنیِ بیت کوین شکایت مذکور را ارائه کرده بود

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها