|

بیت کوین و اتریوم شوکه شدند چرا؟!

بررسی بسیار جنجال برانگیز از بیت کوین و اتریوم!

Bitcoin

بیت کوین و اتریوم شوکه شدند چرا؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال این هفته همچنان به دنبال سقوط FTX به ریزش ادامه دادند. بیت‌کوین و اتریوم مجددا هفته را به طور کلی به پایان رساندند، که ممکن است با توجه به ضرر برخی دیگر از تجربه‌های برتر توکن ها، یک برد در نظر گرفته شود. از صبح روز شنبه، بیت کوین (BTC) کمتر از 1٪ در هفت روز گذشته رشد کرد و اتریوم (ETH) 1.5٪ کاهش یافت. اکثر 50 توکن برتر بر اساس ارزش بازار در هفته گذشته در منطقه قرمز یا اگر سبز بودند، کمتر از 2 درصد افزایش داشتند.بیت کوین بین 17300 دلار تا 16700 دلار در نوسان بود، در حالی که اتریوم بین 1300 تا 1225 دلار جهش کرد زیرا خرس ها و گاوها برای کنترل شرایط مبارزه می کردند.

اما یک برنده نادر در طول هفت روز گذشته، توکن اصلی AXS Axie Infinity بود. این توکن نسبت به آخر هفته گذشته 21 درصد افزایش یافت و اکنون به ازای هر CoinGecko تقریباً 8.50 با دلار معامله می شود.توکن AXS در بازی رمزنگاری محبوب برای کسب درآمد استفاده می شود، جایی که کاربران با موجودات پوکمون مانند مبارزه می کنند.

AXS نشانه حاکمیت پروژه است که به دارندگان این امکان را می دهد تا به مواردی مانند نحوه تخصیص خزانه پروژه یا ویژگی های جدید پیشنهادی در بازی رای دهند. این بازی از رمز دیگری به نام معجون عشق صاف (SLP) استفاده می کند که به عنوان پاداشی برای کاربران برای برنده شدن در دوئل ها استفاده می شود.جهش این هفته به دنبال راه اندازی ابتکار Axie Contributors این پروژه است که تقریباً 700 عضو «متعهد» جامعه نقش‌های رسمی را در مدل حاکمیتی بازی به عنوان بخشی از فشار Axie برای بحث‌های آگاهانه‌تر درباره نحوه عملکرد بازی به دست خواهند آورد.

پس از AXS، توکن بومی که کیف پول رمزنگاری خودگردان Trust Wallet را تامین می‌کند نیز در راه است. TWT در طول هفت روز گذشته تقریباً 6٪ افزایش یافته است و تقریباً به 3 دلار برای هر CoinGecko رسیده است. مانند توکن Axie Infinity، Trust Wallet یک توکن حکومتی است که برای رای دادن به توسعه جدید کیف پول متعلق به Binance استفاده می شود.توکن‌های صرافی غیرمتمرکز 1inch (1INCH)، Chainlink (LINK) و Flow (FLOW)، همه بزرگ‌ترین بازندگان این هفته بودند.فروپاشی امپراتوری رمزنگاری Sam Bankman-Fried در ماه گذشته همچنان به رمزارزها آسیب وارد می کند، به طوری که چندین شرکت در این هفته در پی ورشکستگی FTX اخراج های بیشتری را اعلام کردند.

Bybit،Swytfx، و Koinly همگی با اشاره به سرایت ناشی از سقوط FTX و بازار نزولی در حال کاهش نیروی کار خود خبر دادند.علاوه بر اخراج‌ها، Maple Finance، پلتفرمی که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از قراردادهای هوشمند، تسهیلات وام‌دهی داشته باشند نیز با اثرات منفی مواجه شد. این پلتفرم اعلام کرد که پس از «تعریف نادرست» قرار گرفتن در معرض FTX که منجر به عدم پرداخت وام‌هایش شد، تمام روابط خود را با تجارت متعامد قطع خواهد کرد. شواهد نشان می دهد بازار در شرایط خوبی به سر نمی برد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی