|

دوج کوین از حمام خون چشمک میزند!

زیانی که دوج کوین یه شبه به کاربران زد؟!

Dogecoin

دوج کوین به دلیل فلش قرمز بازار کریپتو 9 درصد سقوط کرد و منجر به زیان یک شبه شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین به دلیل فلش قرمز بازار کریپتو 9 درصد سقوط کرد و منجر به زیان یک شبه در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار شده است و در 24 ساعت گذشته حدود 9 درصد کاهش یافته است.

بزرگترین «میم کوین» صنعت کریپتو بر اساس ارزش بازار، Dogecoin، یک شبه بیش از 9 درصد سقوط کرده است. DOGE پس از آخرین افت اکنون در حدود 0.088 دلار معامله می شود. خرس‌ها نیز در هفته گذشته کنترل توکن را در دست داشتند که در هفت روز گذشته، Dogecoin تقریباً 16 درصد به ازای CoinGecko سقوط کرد پس از اتریوم و بیت‌کوین، DOGE سومین سقوطی‌ها در 24 ساعت گذشته بوده است. Coinglass مجموعاً حدود 6.34 میلیون دلار ریزش DOGE را گزارش می دهد که بیشتر در صرافی ارز دیجیتال Binance این اتفاق افتاد. تقریباً نیمی از این ریزش ها (3.79 میلیون دلار) در 12 ساعت گذشته بود. 

زیان های انباشته شده هنوز به سودهای سنگینی که در پایان نوامبر داشت نرسیده است و پس از ادامه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ایلان ماسک این ارز دیجیتال را در توییتر ادغام خواهد کرد، ریزش‌ها کاهش نیافته است. در ارائه اخیر، مدیر عامل جدید توییتر معیارهای کاربر را برای سایت و همچنین چندین به روز رسانی جدید از جمله پیام های رمزگذاری شده و توییت های طولانی به اشتراک گذاشت. کادر پایانی کنار «پرداخت‌ها» خالی است و شایعاتی را ایجاد می‌کند که ماسک برنامه‌های بزرگی برای معرفی یک ارز دیجیتال دارد.

با این حال، نشانه های کمی وجود دارد که او واقعاً با چنین برنامه هایی پیش خواهد رفت. ارز‌های دیجیتال در منطقه قرمز چشمک می زنند اگرچه Dogecoin بزرگترین بازنده در بین 10 ارز دیجیتال بزرگ است، اما تنها دارایی دیجیتالی نیست که کاهش یافته است. در 24 ساعت گذشته، بیت کوین و اتریوم هر دو به ترتیب 1.4% و 2.2% کاهش داشته اند. بزرگترین ارز دیجیتال این صنعت اکنون با قیمت کمتر از 17000 دلار معامله می شود، در حالی که اتریوم با قیمت 1246 دلار معامله می شود.

اتریوم در مدت مشابه حدود 12.57 میلیون دلار در موقعیت‌های اهرمی منفجر شد. معامله گران بیت کوین 9.25 میلیون دلار در جریان آخرین ضربه نزولی از دست دادند. همه نگاه‌ها به جلسه روز سه‌شنبه با کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان دوخته شده است، که طی آن انتظار می‌رود سم بنکمن-فرید از FTX و Alameda Research شهادت دهد که چگونه صرافی ارز دیجیتال او در ماه گذشته سقوط کرد..

او هفته گذشته در گفتگو با ماکسین واترز، رئیس مجلس نمایندگان، گفت: "من هنوز به بسیاری از داده هایم دسترسی ندارم." "بنابراین محدودیتی برای آنچه می توانم بگویم وجود دارد و من آنطور که می خواهم مفید نخواهم بود. اما از آنجایی که کمیته هنوز فکر می کند مفید خواهد بود، من حاضرم در روز سیزدهم شهادت دهم." فدرال رزرو نیز روز چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد و بازار انتظار دارد بانک مرکزی نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد. افزایش قبلی نرخ بهره 75 واحد پایه بود که نشان می‌دهد فدرال رزرو با توجه به آخرین داده‌ها، در راه کاهش سرعت حمله به تورم است. نظرات بیان شده توسط نویسنده فقط برای اهداف اطلاعاتی است و به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری یا دیگر نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها