|

استیبل کوین USDC راه حلی جایگزین برای کاهش ریسک معاملات!

راه حل جایگزین برای کاهش ریسک معاملات چیست؟

Bitcoin

استیبل کوین یو اس دی سی یکی از محبوب‌ترین استیبل‌کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال است که در این گزارش به معرفی آن خواهیم پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استیبل کوین‌ها یا رمزارزهای پایدار، ارزهایی هستند که همواره قیمت آنها ثابت است. قیمت ثابت و کم ریسک بودن معاملات در سرمایه گذاری سبب شده است تا با گذشت زمان محبوبیت و همه گیری این ارزها میان کاربران افزایش یابد.

یو اس دی سی چیست؟

یو اس دی سی یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا با نسبت 1 به 1 است. در ازای هر واحد از این ارز یک دلار به صورت پشتوانه آن نگه داری می‌شود.

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز این ارز در سپتامبر 2018 با شعار (پول دیجیتال برای عصر دیجیتال) راه اندازی شد. به گفته بنیانگذاران این ارز با هدف ایجاد بستری امن برای معامله‌گران در مواقع نوسان و همچنین تراکنش های مالی کسب و کار ها و بازی ها راه اندازی شده است.

چه کسانی در پشت پرده یو اس دی سی قرار دارند؟

یو اس دی سی توسط دو شرکت سرکل و کوین‌بیس راه اندازی شد. شرکت سرکل خدمات پرداخت پی تو پی یا همتا به همتا به کاربران ارائه می‌دهد و کوین‌بیس یکی از بزرگترین صرافی های ارز های دیجیتال به شمار می‌رود.

رمی آلر و شان نویل، بنیانگزاران سرکل در توجیه راه اندازی این ارز گفتند: ما معتقدیم تراکنشات از این قبیل در اینترنت می‌توانند جهان را متحول کنند، مرز های مصنوعی اقتصادی را حذف کرده و بازار جهانی کارآمدتر و فراگیر تر را فراهم سازند.

در سال 2020 سیرکل و کوین‌بیس مشترکاً خبر از ارتقاء و به روز رسانی پروتکل ها و قرارداد های هوشمند این رمزارز دادند. به گفته آنها هدف از این به روز رسانی، تسهیل تراکنشات روزانه و مبادلات پی تو پی است.

چه چیزی یو اس دی سی را متمایز می‌کند؟

بزرگترین نقطه قوت یو اس دی سی به شفافیت شرکت بنیانگذار بر می‌گردد. آنها به کاربران ضمانت می‌دهند که آنها قادر خواهند بود بدون هیچگونه مشکل در ازای هر یک واحد از این ارز یک دلار آمریکا به کاربر بازگردانند. همچنین گزارشات شفاف، عدم تخلف و نظم کم نظیر در اداره شرکت موجب شده اند تا محبوبیت این استیبل کوین روز به روز افزایش پیدا کند.

با توجه به کم ریسک بودن استیبل کوین ها و بنا نهادن اعتمادی بی‌نظیر از سوی کاربران توسط شرکت یو اس دی سی را می‌توان راه حلی امن و برای انواع مختلف تراکنشات مالی در نظر گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها