|

رقیبی عجیب!

رقیب شیبااینو بیبی دوج زد رودست میم کوین ها؟!

BabyDoge

رقیب SHIB BabyDoge به نقطه عطف جدیدی دست می یابد و Shiba Inu را پشت سر می گذارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیبی دوج کوین یکی دیگر از میم کوین‌های پرطرفدار این روز‌های بازار کریپتوکارنسی است. جالب است بدانید بیبی دوج کوین حمایت رسانه‌ای تمام‌قد ایلان ماسک، چهره پُرسروصدای بازار رمزارزها را نیز دارد.طبق اکانت رسمی توییتر بیبی دوج کوین در پستی بیان کرد طی 24 ساعت گذشته، مقدار حیرت انگیزی از توکن های میم سوزانده شده است. تعداد زیادی از میم کوین های نابود شده است از طرفی توسعه دهندگان SHIB توانستند حدود 6,614,991,824,532 دلار از توکن را کاهش دهند که معادل 6237 دلار و برابر 6.6 تریلیون بیبی دوج در ساعات گذشته سوزانده شده است این بخشی از سوختگی هایی است که اخیراً شروع شده و این هزینه ها را BabyDoge  دریافت می کند.

در 1 دسامبر،  چهار میلیارد توکن بیبی دوج از گردش خارج شد و به یک کیف پول های خاک خوررده فرستاده شد. این مقدار انبوه توکن های میم 1.1 میلیون دلار در فیات ارزیابی شد. این سری سوزاندن پس از این که تیم بیبی دوج در نظرسنجی که پایان نوامبر در توییتر راه اندازی کرده بود شروع شد. طبق اطلاعات ارائه شده توسط Crypteye، عرضه در گردش اکنون کمی بیش از 219 کوادریلیون BabyDoge است. با این حال، قیمت این توکن میم که محبوبیت زیادی پیدا کرده است به نظر نمی رسد که بااین مقدار سوختگی عظیم پیش ببرد. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این مقاله، BabyDoge با قیمت 0.00000000103 دلار تغییر می‌کند که نشان می‌دهد طی 24 ساعت گذشته 2.40 درصد کاهش داشته است

.از طرفی وایت پیپر بیبی دوج کوین ذکر شده است بی بی دوج از پدر معنوی خود، یعنی دوج کوین، درس‌های زیادی گرفته است؛ درعین‌حال، تلاش می‌کند با ارائه قابلیت‌های جدید، گوی سبقت را از دوج کوین برباید. ماهیت ضدتورمی، افزایش تعداد تراکنش‌ها در واحد زمان، کاهش کارمزدها و توزیع پاداش بین اعضای جامعه، از مهم‌ترین ویژگی‌های بیبی دوج کوین است. هدف اصلی این پروژه کمک به پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف برای استفاده در زندگی روزمره است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها