|

سبقتی جنجالی!

رمزارزی که باعث خداحافظی شیبااینو خواهد شد!

shibainu

رمزارر (SNW) با موفقیت در پیش فروش های خود از Shiba Inu (SHIB) و Trust Wallet Token (TWT) پیشی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پروتکل (SNW) با موفقیت در پیش فروشی خود از Shiba Inu (SHIB) و Trust Wallet Token (TWT) پیشی گرفت. پروتکل Snowfall Protocol (SNW) از زمان انتشار اولیه خود، سروصدای قابل توجهی در جامعه رمزنگاری ایجاد کرده است. Snowfall Protocol (SNW) با یک مفهوم بسیار قابل تنظیم در هسته خود، این توانایی را دارد که مانع ها را در بلاک چین ها ساده و باز کند. 

طیف گسترده ای از پروژه ها برای سهم بازار در بخش رقابتی شدید ارزهای دیجیتال رقابت می کنند که شامل شیبا اینو (SHIB) معروف و شناخته شده و توکن کیف پول اعتماد (TWT) است که نام خود را به عنوان پیشگام در صنعت ارزهای دیجیتال مطرح کرده اند. پروژه جدید Snowfall Protocol (SNW) که در شرف انتشار dApp خود است و از زمان شروع آن در حال افزایش است، اکنون آنها را به چالش می کشد. شیبا اینو (SHIB) مشکل در بازیابی شیبا اینو (SHIB)، دارد که با وجود پیشرفت‌های تشویق‌کننده اخیر، همچنان از اثرات طولانی‌مدت سقوط FTX، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است رنج می‌برد. هنگامی که شیبا برای اولین بار معرفی شد، شیبا اینو (SHIB) به عنوان "قاتل دوج کوین" شهرت یافت.

شیبا اینو (SHIB) به دلیل تبلیغات طلسم شایان ستایش و توکن های میم، به سرعت ارزش و محبوبیت خود را افزایش داد. توکن‌های شیبا اینو (SHIB) هنوز جزو بهترین توکن‌های میم هستند و بسیاری از کسب‌وکارها اکنون آنها را به عنوان پرداخت می‌پذیرند. Shiba Inu (SHIB) ممکن است در بازیابی جذابیت خود با مشکل مواجه شود زیرا آنها یک توکن متورم هستند. با این حال، محبوبیت آن ممکن است برای زنده کردن این دارایی رمزنگاری بسیار مهم باشد. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در 13 دسامبر، ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) تا زمان انتشار 5.06 میلیارد دلار بود. قیمت شیبا اینو (SHIB) در 7 روز گذشته 1.60 درصد کاهش یافته و قیمت فعلی شیبا اینو (SHIB) 0.0000092 دلار است و از زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 2.72 دلار که یک کیف پول رمزنگاری خودگردان است بیش از 23 درصد کاهش داشته است. کاهش فعلی توکن کیف پول اعتماد (TWT) را می توان به سود سرمایه گذاران و نگرانی های مداوم در مورد بازار ارزهای دیجیتال در پی سقوط FTX نسبت داد.

در ماه نوامبر، Trust Wallet Token (TWT) با نزول FTX به بالاترین سطح تاریخ، از تعدادی دیگر ارزهای دیجیتال بهتر عمل کرد. قیمت Trust Wallet Token (TWT) در 7 روز گذشته 3.76 درصد کاهش یافته و قیمت فعلی توکن کیف پول اعتماد (TWT) 2.23 دلار است. رمزارز (SNW) بر همه توکن های دیگر برتری دارد پروتکل Snowfall Protocol (SNW) از زمان انتشار اولیه خود، سر و صدای قابل توجهی در جامعه رمزنگاری ایجاد کرده است. پروتکل این توانایی را دارد که حرکت دارایی ها را در زنجیره های مختلف بلاک ساده ومی‌تواند یک dApp برای اتصال شبکه های مختلف بلاک چین ایجاد کند.

با توجه به مزایای قابل توجهی که به کاربران خود ارائه می دهد، ارزش پروتکل Snowfall (SNW) به عنوان یک ارز دیجیتال به سرعت در حال افزایش است. کمتر از دو ماه از آغاز پیش فروش پروتکل بارش برف (SNW) می گذرد و حامیان اولیه پاداش های قابل توجهی به دست آورده اند. بیش از 150 میلیون توکن در طول پیش فروش فروخته شد و قیمت (SNW) بیش از 300٪ افزایش یافته است. تیم پروتکل Snowfall آماده است تا برنامه غیرمتمرکز خود (dApp) را منتشر کند. پیش بینی می شود که پروتکل (SNW) که در ژانویه 2023 آغاز به کار می کند، استانداردهای جدیدی را تعیین کند نشان می‌دهد که این توکن از توکن‌هایی مانند Shiba Inu (SHIB) و Trust Wallet Token (TWT) پیشی بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها