|

بیشترین جستجو!

دوج کوین و همکارانش رکورد زدند و چه گلی کاشتند؟!

Dogecoin

Cardano (ADA)، Dogecoin (DOGE)، XRP و Six Altcoins در میان بیشترین رمزارزهای گوگل

لینک کوتاه کپی شد

  شایانیوز- داده‌های جدید نشان می‌دهد که تعداد انگشت شماری از آلت‌کوین‌ها، از جمله Cardano (ADA) و XRP، در میان دارایی‌های رمزنگاری‌شده گوگل در سال ۲۰۲۲ هستند. طبق تحقیقات جدید وب‌سایت مالی شخصی DollarGeek، بیت‌کوین (BTC) بیشترین جستجوی دارایی دیجیتالی را هم در جهان و هم در ایالات متحده دارد و پس از آن دارایی‌های محبوب میم Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) قرار دارند. 

آمارها نشان می دهد که بزرگترین دارایی رمزنگاری بر اساس ارزش بازار به طور متوسط ​​4.57 میلیون بار در ماه در ایالات متحده در سال 2022 جستجو شده است، در حالی که SHIB 1.29 و DOGE 729000 جست و جو داشته است. و در سطح جهانی، کریپتو پادشاه 28.4 میلیون بار در ماه جستجو شد، در حالی که Shiba Inu و Dogecoin به ترتیب 4.43 میلیون و 5.85 میلیون بار جستجو شدند.

تحلیلگری می‌گوید:

بیت کوین همچنان محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده و سراسر جهان است و اولین ارز دیجیتالی می‌باشد که از زمان عرضه آن در سال 2009 مورد استفاده بیشتر قرار گرفته است.

پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو Ethereum (ETH) و رقیب آن Avalanche (AVAX) در رتبه های بعدی قرار دارند. بلاک چین های لایه 1 به ترتیب 611000 و 534000 جستجو ماهانه در ایالات متحده و 3.8 میلیون و 861000 جستجو در سراسر جهان را در سال جاری مشاهده کردند.پنج ارز دیجیتال دیگری که در لیست 10 ارز برتر گنجانده شده اند عبارتند از Litecoin جایگزین BTC (LTC) در جایگاه ششم، Cardano در رتبه هفتم، XRP در رتبه هشتم، پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) Safemoon (SFM) در رتبه نهم و بلاک چین نکسوس مقاوم در برابر کوانتومی. NXS) در رتبه 10th هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها