|

به ۰.۱۰ دلار می رسد؟

شیبااینو رو دست همه میزنه و به اوج میرسه؟!!

shibainu

آیا قیمت SHIB تا پایان سال به 0.10 دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال 2022 سال تلاطم و نوسانات عمده در بازار ارزهای دیجیتال بوده. همراه با بیت کوین، برخی از آلتکوین های برتر با تغییراتی بین 70 تا 80 درصد مواجه شده اند. یکی از آلتکوین‌ها که همچنان در رادار سرمایه‌گذاران و در میان محبوب‌ترین‌ها قرار دارد، memecoin Shiba Inu (SHIB) است. دومین میم‌کوین بزرگ جهان SHIB در سال گذشته یعنی 2021 یک روند صعودی خارق العاده داشت و همچنان در میان انتخاب های برتر در لیست سرمایه گذاران قرار دارد.

شیبا اینو طرفداران زیادی در هند دارد و مشارکت سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. بزرگترین صرافی رمزارز کشور WazirX اخیراً گزارشی در مورد رفتار مشتری برای سال 2022 منتشر کرده است و خاطرنشان می کند که Shiba Inu (SHIB) محبوب ترین دارایی در بین خریداران برای اولین بار در صرافی WazirX است. علاوه بر این، memecoin نیز به عنوان یکی از دارایی های پرمعامله در بورس رتبه بندی شده است. WazirX گزارشی را در مورد اکانت رسمی توییتر صرافی منتشر کرد که به طور کامل ثبت نام کاربران جدید و معاملات مربوطه آنها را در این پلتفرم نشان می دهد. نکات مهم این گزارش نشان می‌دهد که SHIB یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در میان خریدارانی است که برای اولین بار روی این پلتفرم خریداری می کنند. به طور مشابه، دارایی های پرمعامله به ترتیب بیت کوین (BTC)، تتر USD (USDT)، اتریوم (ETH)، وزیرX (WRX)، شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) هستند.

27 درصد از خریداران اولین بار Shiba Inu (SHIB) را خریدند! گزارش تازه منتشر شده توسط WazirX بینش های بیشتری را در مورد آمار 2022 خریداران کریپتو هند ارائه می دهد. امسال، 2.1 میلیون ثبت نام جدید در صرافی ارز دیجیتال WazirX وجود داشت. این گزارش خاطرنشان می‌کند که تقریباً 27 درصد از معامله‌گرانی که برای اولین بار در صرافی WazirX شرکت کردند، Shiba Inu (SHIB) را خریداری کردند. این بالاترین سهم بازار را برای هر دارایی واحد رمزنگاری تشکیل می دهد و همچنین آن را به محبوب ترین دارایی در میان معامله گران نئوفیت تبدیل می کند. 

شیبااینو Shiba Inu (SHIB) تقریباً دو برابر سهم بازار نسبت به Tron's (TRX) که 11 درصد است، در رتبه دوم و بیت کوین (BTC) با 8 درصد سهم بازار در جایگاه سوم لیست قرار دارد. گزارش‌های WazirX همچنین به دارایی‌های پرمعامله توسط همه مشتریان BTC، USDT، SHIB، WRX، ETH، TRX، DOGE و MATIC اشاره می‌کنند. اما محبوبیت شیبا اینو در میان خریداران رمزارز هندی چیز جدیدی نیست. گزارش وزیر ایکس از سال 2021 نشان داد که شیبا اینو در سال گذشته یکی از دارایی های معامله شده در بورس بوده است.

همانطور که گفته شد، شیبا اینو محبوب ترین دارایی رمزنگاری در بین سرمایه گذاران بوده و در اکتبر امسال، SHIB پرمعامله ترین دارایی دیجیتال در کل فضای کریپتو امسال بود. به غیر از WazirX، محبوبیت Shiba Inu در بین صرافی‌های دیگر نیز زیاد است. CoinCDX رقیب WazirX گزارش داد که 5٪ از معاملات روی پلتفرم آن برای SHIB است. به غیر از هند، محبوبیت شیبا اینو در فضای کریپتو جهانی دست نخورده باقی مانده است. همانطور که اخیرا توسط Crypto News Flash گزارش شده است، دارندگان ارزهای رمزنگاری بلند مدت بیشترین اعتماد را به Shiba Inu (SHIB) دارند و با دست های الماسی نگه می دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی