|

رقابتی جنجالی!

بیت کوین به زودی منفجر میشه؟ چرا خرید طلا بیهودست؟!

Bitcoin

مارک کوبان می گوید هر کسی که روی طلا سرمایه‌گذاری می‌کند «احمق» است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مارک کوبان از بیت‌کوین دفاع می‌کند و می‌گوید هر کسی که روی طلا سرمایه‌گذاری می‌کند «احمق» است. مارک کوبان، مالک میلیاردر دالاس ماوریکس، این هفته از بیت کوین دفاع کرد و در عین حال سرمایه گذاری در طلا را مورد تردید قرار داد. در یک قسمت پادکست تصادفی کلاب که دوشنبه منتشر می‌شود، بیل ماهر مجری برنامه گفت که او «بسیار ضد بیت کوین» است و به ارزش طلا اعتقاد دارد. کوبان پاسخ داد: «من می‌خواهم بیت‌کوین بسیار پایین‌تر بیاید تا بتوانم مقدار بیشتری بخرم». او اضافه کرد: "اگر طلا دارید،خیلی خنگید." 

ارزش بیت کوین در سال جاری بیش از 60 درصد کاهش یافته است. ماهر پاسخ داد که طلا "هرگز از بین نمی رود" و "مانند پرچینی در برابر هر چیز دیگری است" که کوبان پاسخ داد: «نه، اما این یک پرچین در برابر چیزی نیست، درست است؟ چیزی که هست ارزش ذخیره شده است و شما مالک طلای فیزیکی نیستید.

کوبان همچنین اخیراً در مورد سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX که موجی از شوک به رمزارزها وارد کرده و درخواست‌ها برای مقررات ارزهای دیجیتال را حساس کرده است. او در مصاحبه ای با TMZ با اشاره به مدیر عامل و بنیانگذار سابق FTX، سام بنکمن فرید، گفت: من همه جزئیات را نمی دانم، اما اگر جای او بودم، می ترسیدم برای مدت طولانی به زندان بروم. مطمئنا صداش بد میاد من در واقع با آن مرد صحبت کرده ام و فکر می کردم او باهوش است اصلا به کلاه بردارها نمی‌خورد. با وجود سقوط FTX، کوبان گفت که هنوز به پتانسیل کریپتو اعتقاد دارد.

او در پادکست Club Random اضافه کرد که «به مردم نمی‌گوید بیت کوین بخرند»، حتی اگر هنوز آن را سرمایه‌گذاری خوبی می‌داند.مارک موبیوس، یکی از بنیانگذاران میلیاردر Mobius Capital Partners، اخیراً پیش بینی کرد که بیت کوین در سال آینده به 10000 دلار کاهش می یابد که از 16800 دلار امروز کاهش یافته است. او در مورد سقوط امسال به 20000 دلار درست گفته بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها