|

چرا سولانا را مسخره می کنند؟

شیبااینو وارد جنگ با سولانا؛ دلیل این تمسخر؟

SHIBAINU dogcoin

مدیر عامل Web3 سولانا را به دلیل عقب ماندن از شیبا اینو مسخره می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدیر عامل MoralisWeb3 شبکه Solana (SOL) را به دلیل فروکش بیشتر پروژه بلاک چین به تمسخر می گیرد. مدیر عامل به سولانا خندید و گفت که رتبه خود را از دست داده است و حتی کمتر از میم شیبااینو که ارزش آن خیلی کم و سقوط کرده است. مدیر عامل MoralisWeb3، با نام کاربری IvanOnTech در توییتر، اظهار داشت که توسعه دهندگان بلاک چین علاقه ای به کمک و انجام زیرساختی برای رمزارزهایی در حال مرگ مانند Solana ندارند. با این حال، او معتقد است که شرایط فعلی یک فرصت بالقوه فراهم می کند.

بدون شک، سولانا آلت کوینی است که بیش از همه نیاز به کمک دارد، به دلیل قطعی مداوم شبکه آلتکوین کاهش شدیدی را تجربه کرده است زیرا ی با این حال، این بر رشد سولانا در بخش توکن غیرقابل تعویض (NFT) تأثیری نداشته است. پس از اتریوم، شبکه سولانا همچنان رهبر این بازار باقی مانده است. البته لازم به ذکر است که بدانیم سولانا شبکه سریع و کارمزد پایینی دارد که ممکن است اوج هایی که در سال 2021 داشت دیده نشود، و این ممکن است به نفع سولانا در بازار رمزارزها نباشد و مقیاس پذیری به تنهایی برای افزایش سرمایه به حساب نمی آید.

از طرفی داده‌های جدید منتشرشده نشان می‌دهند که به تازگی در مجموع ۲۴،۰۰۶،۷۲۳ توکن شیبا اینو (SHIB) تنها در عرض یک ساعت و طی دو تراکنش سوزانده شده و برای همیشه از چرخه گردش خارج شده است و قیمت شیبااینو در روند صعودی قرار گرفته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها