|

Dogecoin چند درصد سقوط کرد ؟

شایعاتی که دوج کوین را به دار میکشند!!

Dogecoin

در میان شایعات مربوط به ادغام مشابه اتریوم، Dogecoin چند درصد سقوط کرد ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان شایعات مربوط به ادغام مشابه اتریوم، Dogecoin 13 درصد سقوط کرد با نزدیک شدن به پایان سال 2022، در بحبوحه صحبت هایی که در مورد انتقال احتمالی اثبات سهام در پیش است، ارزش میم کوین ناپایدار کاهش می یابد.طبق داده های CoinGecko، قیمت Dogecoin در هفته گذشته 13 درصد کاهش یافته و تنها در 24 ساعت گذشته با 6 درصد کاهش به کمتر از 0.07 دلار رسیده است. میم کوین معروف این هفته در بحبوحه گمانه زنی ها در مورد تغییرات احتمالی در مدل استخراج در حال حاضر به ارز دیجیتالی که سقوط کرده قدرت می دهد.

شایعاتی مبنی بر اینکه Dogecoin به یک مدل اثبات سهام کارآمدتر تغییر خواهد کرد شبیه به ادغام طولانی مدت اتریوم در ماه سپتامبر دوباره در رسانه های اجتماعی در حال چرخش است و یکی از توسعه دهندگان اصلی ریزش Dogecoin را انکار می کند.

میچی لومین، مهندس اصلی بنیاد Dogecoin، روز چهارشنبه توییت کرد که اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی که در مورد توکن و تغییرات احتمالی پیش رو توییت کرده‌اند «در واقع اطلاعاتی در مورد آنچه در #dogecoin می‌گذرد ندارند.» با این حال، لومین گفت که طرحی برای ارائه پیشنهادی به جامعه در رابطه با انتقال بالقوه اثبات سهام وجود دارد، اگرچه توسعه‌دهنده پیشنهاد کرد که رویکرد پیشنهادی «از بسیاری جهات با [اثبات سهام] سنتی متفاوت است». حتی اگر میلیون‌ها بازدید و فالوور داشته باشند، حتی اگر با اقتدار صحبت کنند، در واقع از آنچه در مورد #dogecoin می‌گذرد، آگاه نیستند مگر اینکه نظر سنجی صورت گیرد لومین همچنین گفت که اجرای این نوع تغییر بدون داشتن تاییدیه اکثریت اعتبارسنجی گره‌های Dogecoin غیرممکن است و بنیاد Dogecoin نمی‌تواند به‌طور یک‌جانبه چنین حرکتی را اجرا کند.اتریوم بالاترین نمونه ارز دیجیتالی است که به مکانیزم اجماع اثبات سهام تبدیل شد و رویداد ادغام مورد انتظار خود را در سپتامبر سال جاری تکمیل کرد.

در حالی که اثبات سهام یک راه کارآمدتر انرژی برای تقویت یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است، برخی معتقدند که امنیت کمتری نسبت به مدل اثبات کار دارد. با وجود هیاهویی که پیرامون ادغام اتریوم و صرفه جویی در مصرف انرژی وجود داشت، پس از تکمیل انتقال، قیمت اتریوم به شدت کاهش یافت. دوج کوین با ارزش بازاری نزدیک به 9.3 میلیارد دلار، دومین ارز دیجیتال اثبات کار بزرگ باقی مانده است، اما از ارزش بازار 316 میلیارد دلاری که بیت کوین به آن افتخار می کند، بسیار عقب است.

دوج کوین DOGE طی 12 ماه گذشته 61 درصد کاهش داشته است، اما این توکن در طول سال 2022 عملکرد بهتری نسبت به برخی دیگر از ارزهای رمزنگاری برجسته داشته است. برای مثال سولانا از ابتدای سال تاکنون حدود 95 درصد از ارزش خود را کاهش داده است که بخشی از آن به دلیل سرایت FTX این ارز برای مدت کوتاهی از نظر ارزش بازار در روز پنجشنبه از بین 20 ارز دیجیتال برتر خارج شد. دوج کوین حتی امسال از نظر حفظ ارزش از بیت کوین نیز بهتر عمل کرده است، زیرا بالاترین ارز دیجیتال از ابتدای سال 2022 حدود 65 درصد کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی