|

پیشگویی قیمت ارزهای دیجیتال!

پیشگویی حماسه آفرین رمزارزها دوج کوین سولانا

Dogecoin

کدام رمزارزها بدتر شدند؟!پیشگویی قیمت ارزهای دیجیتال!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین و اتریوم در آخرین هفته سال 2022 ثابت شدند، سولانا و دوج کوین بدتر شدند بیت کوین و اتریوم در هفته پایانی یک سال بی رحمانه برای قیمت ارزهای دیجیتال کمتر از 2 درصد سقوط کردند. SOL و DOGE خیلی سخت تر سقوط کردند و دو ارز دیجیتال برتر از آخر هفته گذشته عملاً بدون تغییر باقی مانده اند تا سال 2022 پایان یابد، 

طبق داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هر دو 1.5 درصد در هفت روز گذشته سقوط کردند، بیت کوین به16557 دلار و اتریوم حدود 1192 دلار رسید. شبکه بیت کوین هفته را با زیان آغاز کرد، زیرا چندین ماینر برجسته ایالات متحده فعالیت خود را به حالت تعلیق درآوردند. نرخ هش بیت کوین - که نشانی از قدرت محاسباتی شبکه است - تقریباً 40٪ کاهش یافت و به 156.36 EH / ثانیه رسید. از آن زمان به 247.87 EH/s بهبود یافته است.

این داستان برای سولانا بسیار متفاوت بود. SOL با سنگین‌ترین زیان این هفته از بین بیست توکن برتر از نظر ارزش بازار مواجه شد و با کاهش 17 درصدی به قیمت 9.78 دلار در آغاز آخر هفته معامله شد. سولانا اکنون به پایین ترین سطح خود در دو سال گذشته رسیده است و در تلاش است تا بالای سطح حمایت 10 دلاری باقی بماند. فروش طولانی مدت از اوایل ماه گذشته آغاز شد، زمانی که سولانا بالاترین قیمت خود را تقریباً چهار برابر کرد. همانطور که FTX سقوط کرد، به سولانا نیز این راه را گرفت این شبکه به شدت توسط FTX و شرکت Alameda Research و مدیر عامل آنها، Sam Bankman-Fried حمایت می شد.

دوج کوین (DOGE)، ممکوین با عملکرد برتر سال، دومین ضرر سنگین را در بین بیست مورد برتر ثبت کرد. حدود 11 درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 0.068588 دلار معامله می شود. Dogecoin برای اولین بار در این هفته و در میان شایعات بحث برانگیز مبنی بر اینکه شبکه اتریوم را دنبال خواهد کرد و از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) پیروی و شروع به رشد خواهد کرد. توسعه‌دهندگان اصلی Dogecoin قریب‌الوقوع بودن این حرکت را انکار می‌کنند، اگرچه مهندس اصلی Michi Lumin گفت که برنامه‌ای برای ارائه یک پیشنهاد PoS به جامعه در دست انتشار است.

در جاهای دیگر، زیان عمده این هفته توسط Toncoin (TON) با 11 درصد کاهش به 2.11 دلار، Avalanche با 8 درصد کاهش به 10.93 دلار و Chainlink (LINK) با افت 8.5 درصدی به 5.49 دلار رسید. تنها یک سی ارز دیجیتال برتر این هفته رشد قابل توجهی داشت: OKB 15.4 درصد رشد کرد و در حال حاضر با 25.22 دلار معامله می شود. ژاپن، چین و ترکیه حرکت می کنند در حالی که رسانه‌های غربی همچنان از افشای حماسه FTX لذت می‌برند، سه اقتصاد مهم این هفته گام‌های آزمایشی به سمت ارزهای دیجیتال برداشتند.

آژانس خدمات مالی ژاپن (FCA) در روزهای گذشته پیش نویس دستورالعمل های نظارتی در مورد پذیرش استیبل کوین های صادر شده خارجی را منتشر کرد. این دستورالعمل‌ها از قانون مهم پارلمان ژاپن پیروی می‌کنند که در ماه ژوئن به تصویب رسید، که از نظر قانونی استیبل کوین‌ها را تا زمانی که دارای پشتوانه کافی و قابل بازخرید باشند به عنوان پول دیجیتال طبقه‌بندی می‌کند. چارچوب جدید در سال 2023 اجرایی می شود. در همین حال، رسانه‌های چینی روز سه‌شنبه گزارش دادند که اولین پلتفرم معاملاتی رمزنگاری ملی مطابق با ملی چین در روز سال نو رونمایی می‌شود و مراسم رسمی راه‌اندازی آن در پکن برگزار شد. "پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال چین" بر روی یک بلاک چین به نام "زنجیره حفاظت فرهنگی چین" اجرا می شود و توسط بورس فناوری چین تحت حمایت دولت، مرکز تبادل آثار فرهنگی چین و یک شرکت خصوصی به نام مرکز خدمات حق چاپ دیجیتال هوآبان توسعه یافته است.

سرانجام، روز پنجشنبه بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد که اولین مجموعه آزمایشات لیر دیجیتال را به پایان رسانده است. تست های بیشتری در سه ماهه اول سال آینده انجام خواهد شد و گزارشی همراه با ارزیابی بانک مرکزی ارائه خواهد شد. حتی پس از یک سال بی رحمانه برای قیمت کریپتو، دولت های ملی به تجارت کریپتو، استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال دولتی چشم دوخته اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی