|

تجزیه و تحلیل نمودار!

پیش بینی مهم قیمت شیبا اینو در سال 2023!

shibainu

پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2023: اشاره به تجزیه و تحلیل نمودار 26٪ جهش در چرخه بازیابی بعدی آن!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کاهش قیمت توکن شیبااینو بین دو خط روند همگرا طنین انداز است و شکل گیری یک الگوی نزولی را نشان می دهد. مفهوم اصلی عمل قیمت به دنبال خطوط روند همگرا، علیرغم یک روند نزولی ثابت، ناتوانی فروشندگان در تقویت سقوط عمیق تر است. بنابراین، سقوط مداوم برای رسیدن به یک سقوط قابل توجه پس از هر عقب نشینی صعودی نشان دهنده از دست دادن حرکت نزولی است. بنابراین، این راه‌اندازی فنی به خریداران اجازه می‌دهد تا برای کنترل روند تلاش کنند و یک رالی بازیابی تازه ایجاد کنند.

امتیاز کلیدی:

  • رد قیمت کمتر در چند روز اخیر کندل روزانه نشان دهنده فشار خرید شدید از پایین است.
  • واگرایی صعودی در اندیکاتور MACD روزانه افزایش قیمت را تشویق می کند.
  • حجم معاملات روزانه شیبا اینو 813.7 میلیون دلار است که نشان دهنده زیان 17.5 درصدی است.

shiba

در میان عدم قطعیت ادامه دار، قیمت شیبا اینو تعداد زیادی شمع کوتاه را نشان داد و بالای خط روند حمایت الگو قرار گرفت. این memecoin اخیراً از خط روند پایین الگو برگشته و به قیمت فعلی خود 0.0000082 دلار رسیده است.

امروز قیمت SHIB یک درصد افزایش یافته و به تدریج به خط روند سربار نزدیک می شود. یک شکست بالقوه صعودی از خط روند مقاومت باعث افزایش جهت دار خواهد شد و فرصتی برای ورود معامله گران بهره فراهم می کند.

اگر احساسات بازار به نفع خود باشد، هدف ایده آل برای این الگو بالاترین قله سقوط است. بنابراین، هدف بالقوه برای توکن شیبا اینو با تکمیل این الگو، 26.5 درصد بالاتر به 0.0000105 دلار است.

با این حال، اگر قیمت توکن از خط روند مقاومت بازگردد، نزول  برای چند جلسه معاملاتی دیگر طولانی ادامه دار خواهد بود. علاوه بر این، این روند صعودی احتمالی ممکن است قبل از رسیدن به هدف ذکر شده با مقاومتی بین 0.0000087 و 0.0000096 دلار روبرو شود.

برعکس، شکست نزولی از خط روند مقاومت الگو، نظریه صعودی را باطل می‌کند.

نشانگر فنی

شاخص میانگین متحرک همگرایی/واگرایی: علیرغم کاهش قیمت، افزایش بالاتر MACD و خط سیگنال نشان دهنده رشد حرکت صعودی است. اگر این شیب ها بالاتر از شکاف بالاتر از خط وسط باشد، خریداران یک تاییدیه اضافی برای بازیابی قیمت دریافت خواهند کرد.

 EMAهای نزولی (20، 50، 100 و 200) به فروشندگان در حفظ نزول ثابت کمک می کنند.

  • سطوح مقاومت - 0.0000087 دلار و 0.000096 دلار
  • سطوح پشتیبانی: 0.0000075 دلار و 0.0000066 دلار

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها