|

به شدت کاهش یابد؟

اتریوم به زودی نابود می شود؟!

ethereum

قیمت اتریوم ممکن است به شدت کاهش یابد؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت اتریوم ممکن است به شدت کاهش یابد

قیمت Ethereum اتریوم در ماه دسامبر با کاهش 3 درصدی ارزش بازار بسته شد. در حالی که مشخص شده است که توکن قرارداد هوشمند غیرمتمرکز از قیمت بیت کوین متفاوت است، سه ماهه چهارم سال 2022 شاهد همبستگی قابل توجهی بین این دو غول ارز دیجیتال بود.

قیمت اتریوم در حال حاضر 1216 دلار معامله می شود. پس از یافتن حمایت نزدیک به منطقه 1100 دلاری در اواسط دسامبر، گاوها یک خط روند صعودی ایجاد کردند. تثبیت که مستقیماً بالای سد حمایتی قرار دارد، نشان دهنده مشکل برای پایین ترین سطح 2022 در 880 دلار است.

یک کندل بسته روزانه در زیر خط روند مشکل ساز خواهد بود. سرمایه گذاران می توانند تا 50 درصد زیان را با هدف قرار دادن منطقه 650 دلار تجربه کنند. منطقه هدف یک سطح اصلاحی 50% است که از ابزار اصلاح فیبوناچی در اطراف روند صعودی 2020-2021 از پایین ترین سطح 86 دلار تا سقف 4850 دلار استخراج شده است.

نمودار اتریوم

و اکثر تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که بازار در سه ماهه اول تا دوم سال ۲۰۲۳ سقوط بیشتری خواهد کرد. با این حال، در سه ماهه سوم و چهارم، بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌ای از بازگشت را نشان خواهد داد. سپس قیمت اتریوم باید افزایش یابد و حداقل به قیمت بالای تاریخ قبلی خود یعنی حدود ۴۸۵۰ دلار برسد و بنیان‌گذار اتریوم در توییتی تایید کرد که عرضه پروتکل بهبود اتریوم (EIP) 4884 که از آپدیت ماه مارس این پروژه حذف شده بود، در سال 2023 عملیاتی خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی