|

معاملات عجیب!

قضیه خرید فروش سوالات کنکور با رمزارز!

arzdigital

این روزها معاملات دیگر از شکل سنتی خارج شده و دیگر حتی با حواله و پرداخت‌های آنلاین هم انجام نمی‌شوند،

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها معاملات دیگر از شکل سنتی خارج شده و دیگر حتی با حواله و پرداخت‌های آنلاین هم انجام نمی‌شوند، به خصوص اگر پای یک کار غیرقانونی در میان باشد. در این شرایط، فقط ارز دیجیتال جواب می‌دهد؛ چون با ماهیت ناشناس و غیرمتمرکز خود، به حفظ حریم خصوصی افراد کمک شایانی می‌کند.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز به نظر می‌رسد این موضوع در خرید و فروش سوالات کنکور هم صادق است. خبرگزاری دنیای اقتصاد در گزارش جدید خود ادعا می‌کند سوالات کنکور که قرار است در دو نوبت دی امسال و تیر سال آینده برگزار شود، در کانال‌های تلگرامی از ۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در حال معامله است، آن هم با ارز دیجیتال.
طبق گزارش‌ها، سوالات به دو شیوه و با دو قیمت به فروش می‌رسند. شیوه اول، انتشار سوال و جواب هم‌زمان با شروع جلسه کنکور است که قیمت پایین‌تری دارد، اما بسیار مرسوم است و شیوه دوم، افشای سوالات قبل از امتحان است که قیمت بالاتری دارد.
برای پیش ثبت‌نام نیاز به احراز هویت است که شامل ارسال عکس برگه ثبت‌نام کنکور، شناسنامه، برگه‌ای با نوشته «برای … (نام فروشنده) بابت کلید کنکور ۱۴۰۲» و فیلم سلفی از متقاضی که باید اعلام کند این فیلم را برای فروشنده و برای احراز هویت بابت کلید کنکور ۱۴۰۲ ضبط می‌کند. این احراز هویت برای تمامی فروشندگان وجود دارد و تنها نام‌شان فرق دارد. با این احراز هویت، آنها می‌خواهند اسنادی از فرد داشته باشند تا تضمینی باشد برای قسط دوم. اما راه ساده‌تر آن است که احراز هویتی در کار نباشد. در این شرایط، فرد باید کل مبلغ را قبل از کنکور و با ارز دیجیتال پرداخت کند.
برای ارز دیجیتال هم صفر تا صد را خودشان معرفی می‌کنند و البته تاکید دارند از حالا کیف پول‌هایتان را شارژ کنید و همه را برای روزهای آخر نگذارید!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها