|

اطلاعیه ای جدید!

شیبااینو کم کم جنجال برانگیز میشه؟!

shibainu

اکوسیستم شیبااینو (SHIB) در حال انتشار اطلاعیه ای است که ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکوسیستم شیبااینو (SHIB) در حال انتشار اطلاعیه ای است که شرکت لوکس بوگاتی در آمریکای شمالی را به نمایش می گذارد. توییتی از حساب رسانه‌های اجتماعی اکوسیستم شیبااینو می‌گوید که این اطلاعیه طی «چند روز آینده» منتشر خواهد شد.

در ژانویه 2023 اکوسیستم شیبااینو در حال انتشار اطلاعیه ای است که شرکت لوکس بوگاتی در آمریکای شمالی به نمایش می گذارد. توییتی از حساب رسانه‌های اجتماعی اکوسیستم شیب اینو می‌گوید که این اطلاعیه طی «چند روز آینده» منتشر خواهد شد. این توییت که به Shiboshis اشاره می کند که حساب رسانه های اجتماعی گروه بوگاتی، یک برند لوکس که در زمینه کیف چمدان، کیف دستی، کیف و لوازم جانبی که دفتر مرکزی آن در مونترال، کانادا قرار دارد، برچسب گذاری شده است. Shiboshis که در اکتبر 2022 راه اندازی شدند، مجموعه ای از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) که منحصر به اکوسیستم شیبا اینو هستند.

گروه بوگاتی افتتاحیه پروژه NFT خود را در نوامبر 2022 با مشارکت مجموعه NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) مبتنی بر بلاک چین اتریوم (ETH) اعلام کرد. در آن زمان، این برند لوکس گفت که در حال فعال کردن چاپ NFT بر روی کالاهای خود است. به منظور اجرای این فرآیند پیچیده تولید، گروه بوگاتی در حال سرمایه گذاری در ساخت یک مرکز کاملاً جدید است که مجهز به فناوری و ماشین آلات پیشرفته می‌باشد که آنها را قادر می سازد NFT های منحصر به فرد را روی چمدان ها و کیسه های کراس بادی چاپ کنند. این فناوری مدرن به دارندگان NFT اجازه می‌دهد تا تصاویر پروفایل سفارشی خود را در محصولات مذکور ثبت و به زودی در وب‌سایت‌های خرده‌فروشان بین‌المللی چاپ کنند.

از طرفی به گزارش پلتفرم ردیابی WhaleAlert، صرافی بایننس ۴ تریلیون شیبا (به ارزش تقریبی ۳۶ میلیون دلار) را در یک تراکنش به یک کیف پول ناشناخته فرستاده است. با بررسی‌های بیشتر، پلتفرم Shibburn متوجه شد که بایننس این ۴ تریلیون SHIB را با استفاده از صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ (ShibaSwap) استیک کرده است. در نتیجه این اقدام، ۴ تریلیون شیبا به طور موقت از چرخه گردش خارج شده که می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر قیمت این رمزارز داشته باشد.

به گزارش Shibburn، شیبا اینو در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.00000864 درحال دلار معامله بود‌ که طی هفت روز گذشته حدود 5 درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها