|

پیشگویی قیمت ارزهای دیجیتال!

پیشگویی مهم از اتریوم!

ethereum

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای اخیر منتشر شده توسط شرکت تحلیل رمزنگاری Glassnode...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس داده‌های زنجیره‌ای اخیر منتشر شده توسط شرکت تحلیل رمزنگاری Glassnode، تعداد آدرس‌های اتریوم (ETH) در سود یک مایل افزایش یافته است. بر اساس داده ها، درصد آدرس ها در سود در بلاک چین اتریوم بر اساس میانگین متحرک هفت روزه (MA) به بالاترین حد یک ماهه 51.865 درصد رسیده است.

با معامله با قیمت 1332.07 دلار، اتریوم در 24 ساعت گذشته در زمان نوشتن 2.3 درصد رشد داشته است. رشد ثبت شده به طور قابل توجهی باعث حرکت آدرس‌های اتریوم به سمت سودآوری شد، زیرا دومین کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، رشد غالب 9.42 درصدی را در هفت روز گذشته حفظ کرده است.

سرمایه گذاران با توجه به نشانه هایی از کاهش تورم به سمت بازارهای پرریسک هجوم می آورند که در ۶ ژانویه، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی وزارت کار ایالات متحده کاهش سرعت افزایش دستمزدها را نشان داد، که ناظران بازار آن را نشانه ای از کاهش موفقیت آمیز سیاست های جنگ طلبانه فدرال رزرو برای کاهش تورم تفسیر کردند. چنین سناریویی می تواند فدرال رزرو را وادار کند که سرعت افزایش نرخ خود را کاهش دهد، که به نوبه خود می تواند برای دارایی های دیجیتال مانند اتریوم نشانه صعودی باشد.

از طرفی طبق داده‌های اتراسکن، شبکه‌های لایه ۲ آربیتروم و آپتیمیزم طی ۳ ماه گذشته شاهد افزایش تراکنش‌های خود بوده‌اند. در مقابل، تراکنش‌های شبکه اتریوم از اواخر اکتبر (مهر) تاکنون، به‌جز چند جهش، حدود ۳۳درصد کاهش یافته است ولی حجم روزانه معاملات مشتقه توکن‌های سهام‌گذاری اتریوم نیز پس از رشد ۴۳۶درصدی در روز گذشته به ۲۷۶میلیون دلار رسیده است.

ورود اتریوم ۲ یکی از وعده‌های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر است گه لایه ۲ یک پروتکل ثانویه است که از یک سیستم بلاکچین موجود ساخته شده است.  در واقع، یک پروتکل لایه ۲ تنها به دنبال افزایش مقیاس پذیری در بلاکچین اتریوم است. در نتیجه ممکن است با انتقال کامل اتریوم فعلی به اتریوم ۲، لایه ۲‌ها سهم بازار را از دست دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها