|

پیشرفتی مهم از شیبااینو!

آینده ای عجیب در انتظار شیبااینو؟!!

shibainu

به لطف این ادغام، پرداخت های شیبا اینو (SHIB) حتی بیشتر از قبل گسترش می یابد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن Shiba Inu، که یکی از توکن های پشتیبانی شده توسط Binance Pay است، از طریق این ادغام کاربردهای بیشتری به دست آورده است. بنابراین، طبق آخرین گزارش به روز رسانی سرویس پرداخت در ماه ژانویه، پذیرش آن به چندین کشور دیگر و مکان های مختلف جهانی گسترش یافته است.

کدام مراکز پرداخت از طریق شیبا را می پذیرند؟

Binance Pay بیان کرد که امکان پرداخت با SHIB در یک زنجیره داروسازی بزرگ در اوکراین، ANC Pharmacy فراهم خواهد بود. همزمان، در قسمت های دیگری از جهان، یعنی بحرین، پرداخت‌ها به توکن‌های شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال از طریق Binanceاز طریق Binance Pay توسط اپراتور مخابراتی محلی STC پذیرفته شده است. این نوآوری با مشارکت بایننس با سرویس EazyPay بحرین امکان پذیر شده است. علاوه بر این، گسترش Binance Pay شیبااینو SHIB وارد محیط تجارت آنلاین رخ شده است. ابتدا، TokenStore، یک بازار بزرگ برای کارت های هدیه دیجیتال، ادغام سرویس پرداخت غول رمزنگاری سیاه و زرد را اعلام کرد. در مرحله بعد، با سرویس پول نقد رمزنگاری Picodi خود که برنامه آن به 5000 فروشگاه آنلاین در بیش از 40 کشور گسترش می یابد، میتوانند باشیبااینو خرید کنند.

به یاد بیاورید که پشتیبانی از توکن Shiba Inu توسط Binance Pay در اوایل آگوست 2022 اضافه و از آن زمان، پذیرش دست به دست هم داده است. با این حال، استفاده از SHIB به عنوان یک روش پرداخت محدود به Binance Pay نیست و توکن نیز از طریق سرویس هایی مانند BitPay و NOWPayments نیز پرداخت می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها