|

۵۱ درصد سود می برد!

لونا رقیب میم کوین ها در حال حماسه آفرینی؟

shibainu

ترا Terra Classic (LUNC) طی چند هفته در سفر به احیای 51 درصد سود می برد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترا Terra Classic (LUNC) در هشت هفته گذشته تا 51٪ افزایش یافته است، زیرا همچنان در مسیر احیا قرار دارد. این دارایی در سفر انفرادی خود با موانع متعددی روبرو شده، اما اینها کمک چندانی به از بین بردن قدرت آن نکرده است، زیرا تحولات امیدوارکننده و کمپین سوزاندن پایدار به طور مداوم از حرکت قیمت دارایی پشتیبانی می کند. پس از پایان غم انگیز سال 2022، LUNC از روند صعودی بازار در این سال سرمایه گذاری کرد تا زیان های سال قبل را دوباره به دست آورد.

این دارایی در 16 دسامبر در یک روند نزولی مستمر ناشی از انفجار FTX در ماه قبل به پایین‌ترین سطح 4 ماهه 0.000121 دلار سقوط کرد. از زمان سقوط به $0.000121، LUNC بیش از 51٪ افزایش یافته و به ارزش فعلی خود 0.0001831 دلار رسیده است، زیرا به نظر می رسد ارزش از دست رفته را جبران کند. این دارایی جمعه گذشته در آخرین رالی انفرادی خود به اوج 3 ماهه 0.00021106 دلار رسیده بود، قبل از اینکه با موانعی که توسط خرس ها بناشده بود مواجه شود. علیرغم مخالفت ها، LUNC در 7 روز گذشته همچنان 10 درصد رشد داشته است.

این دارایی به دنبال تثبیت موقعیت خود در بالای مقاومت حیاتی در 0.00019 دلار است، زیرا این حرکت حمایت کافی را برای صعود دیگری به منطقه بسیار ارزنده قیمت 0.0002 دلار فراهم می کند. شایان ذکر است، Bull LUNC، یک سرمایه‌گذار و تحلیلگر با نام مستعار Terra Classic، اخیراً خاطرنشان کرد که LUNC به دلیل انباشتگی در سطوح پشتیبانی جدید خود، برای یک شکست قریب‌الوقوع آماده شده است.

توسعه های ترا کلاسیک علیرغم افزایش 995 درصدی از زمان پایین ترین قیمت خود یعنی 0.00001675 دلار در ماه مه گذشته، Terra Classic هنوز با هدف احیای خود فاصله زیادی دارد و جامعه را بر آن داشت تا اقدامات مختلفی را برای حمایت از ارزش آن ارائه دهد. برای این منظور، کمپین سوزاندن شروع شده است و چندین ارتقاء برای شبکه پیشنهاد شده است. پیشنهاد ارتقاء شبکه LUNC از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 اخیراً تصویب شد و بایننس از ارتقاء شبکه حمایت کرد. این ارتقا چندین پیشرفت را ایجاد می کند، از جمله تغییرات خاصی که توسط بایننس در مورد سوزاندن توکن و بازنگری مجدد درخواست شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها