|

گوش به زنگ باشید!

خبری خوش برای کاربران شیبااینو!

shibainu

خبری خوش برای کاربران شیبااینو!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پلتفرم پیشرو امنیت بلاک چین و پلتفرم تحلیلی CertiK، Shiba Inu را به عنوان جدیدترین "Project Scoop" خود انتخاب کرده است. CertiK در توییت اخیر خود خاطرنشان کرد که تصمیم گرفته در Shiba Inu "Scoop" را دریافت کند زیرا دارایی رمزنگاری اخیراً در پلتفرم آن ترند شده است.

به دنبال آخرین روند Shiba Inu، CertiK داده‌هایی را به اشتراک گذاشت که عملکرد ارز دیجیتال با مضمون سگ را در پلتفرم خود برجسته می‌کند. بر اساس داده‌ها، Shiba Inu دارای امتیاز اعتماد Skynet 95 است که آن را به دومین ارز رمزنگاری امن در رتبه‌بندی امنیتی CertiK تبدیل می‌کند. شایان ذکر است که Shiba Inu تنها پس از Ethereum scaling Solution Polygon است که دارای امتیاز اعتماد 95 درصدی نیز می باشد. جالب اینجاست که Shiba Inu از دیگر ارزهای دیجیتال پیشرو در CertiK از جمله ApeCoin (APE)، Aave (AAVE)، Decentraland (MANA) و غیره بالاتر است.

پلتفرم تحلیلی همچنین تأیید می کند که Shiba Inu در حال حاضر دارای سه نشان است: CertiK Skynet، CertiK Top 10% Watched، CertiK Top 10%. این اولین باری نیست که CertiK شیبا اینو را در کانون توجه قرار می دهد تا پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال را ترویج کند. در ماه نوامبر، پلتفرم تحلیلی بلاک چین، Shiba Inu را به عنوان «نقطه توجه پروژه» خود انتخاب کرد و معیارهای درون زنجیره ای و چشم انداز اجتماعی این ارز دیجیتال را برجسته کرد.

طبق CertiK، Shiba Inu علیرغم سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX، رشد قابل توجهی در امتیاز احساسات اجتماعی خود (79٪) ثبت کرد.

شیبا اینو بیش از 30 درصد افزایش یافت طولی نکشید که شیبا تأثیر سقوط FTX را بر قیمت آن کاهش داد. شیبا اینو در آخر هفته نزدیک به 30 درصد بالاتر از 0.000015 دلار افزایش یافت. تیم پشتیبان SIHB در توییتر به علاقه مندان به خاطر اعتقاد به این پروژه تبریک گفت. اگرچه قیمت SHIB به دلیل حرکت بیت کوین نسبت به اوج آخر هفته خود کاهش یافته است، اما سرمایه گذاران با جیب عمیق همچنان با جذب مقادیر زیادی از طبقه دارایی به Shiba Inu ابراز اطمینان کرده اند. در همین حال، محبوبیت شیبا اینو به شدت افزایش یافته است.

این ارز دیجیتال با تبدیل شدن از برچسب گذاری به عنوان یک میم کوین به یک توکن کاربردی، توجه کل جامعه رمزنگاری را به خود جلب کرده است. Shiba Inu به راه اندازی شبکه لایه 2 خود با نام Shibarium نزدیک است. بلاک چین L2 تراکنش های Shiba Inu را سریع تر، ارزان تر و خصوصی تر می کند. علاوه بر این، تیم یک پورتال سوختگی به طور خاص برای Shibarium ایجاد خواهد کرد تا در کمپین سوختگی مداوم SHIB مشارکت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها