|

بازیابی شیبا اینو با مشکل مواجه شد

مشکل اساسی برای کاربران شیبااینو!

Shiba Inu

بازیابی شیبا اینو با مشکل مواجه شد سرمایه گذاران کجا می توانند به دنبال سود باشند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهبود خوش بینانه شیبااینو [SHIB] با تلاش خرس ها مقابله کرد. پس از اعلام FOMC در اوایل فوریه، بیت کوین [BTC] منطقه 23 هزار دلاری را از دست داد و باعث شد که میم کوین سقوط کند. SHIB حمایت ثابتی را در 0.00001216 دلار پیدا کرد و با بهبود قیمت روبرو شد. با این حال، نتوانست از سد 0.00001316 دلار عبور کند و به خرس‌ها برتری بخشید. در زمان انتشار، ارزش میم کوین معادل سطح نوامبر 2022 بود.

در زمان انتشار، BTC برای بازپس گیری منطقه 22 هزار دلاری خود تلاش کرد. به طور مشابه، SHIB در بستن بالای سطح 61.8% فیب 0.00001269 دلار با مشکل مواجه شد. با ساختار نزولی، همانطور که توسط RSI نشان داده شده است، SHIB می‌تواند سطح Fib 50% را دوباره آزمایش کند.

چنین حرکتی به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که از فرصت فروش کوتاه 0.00001216 دلاری بهره مند شوند. RSI در سطح میانی با رد شدن مواجه شد و مزیت خرس ها را در زمان پرس بیشتر تقویت کرد. با این حال، شاخص جریان پول (MFI) همیشه از سطح متوسط ​​نمودار بازه زمانی 12 ساعته بازگشته است. بنابراین، اگر این الگو تکرار شود، نشان دهنده افزایش تقاضا برای SHIB خواهد بود.

هر گونه افزایش در فشار خرید، گاوها را برای غلبه بر مانع در 0.00001316 دلار سوق می دهد. اما این حرکت سوگیری نزولی که در بالا توضیح داده شد را باطل می کند.SHIB با افزایش عرضه کوتاه مدت تقاضای کمی را ثبت کرد. به گفته Santiment، Supply on Exchanges صعودی را ثبت کرد که نشان می‌دهد SHIB بیشتری برای تخلیه به صرافی‌ها منتقل شده‌اند.

این فشار فروش کوتاه مدت را نشان می دهد که می تواند بهبود بلند مدت SHIB را به تاخیر بیندازد.بر همین اساس، عرضه خارج از بورس کاهش یافت که نشان می دهد تقاضا برای SHIB در مقایسه با عرضه کم بوده است. چنین عدم تعادل عرضه و تقاضا می تواند SHIB را برای کاهش ارزش کوتاه مدت قرار دهد.

علاوه بر این، احساسات وزنی مثبت SHIB از 3 فوریه پس از اعلام FOMC  به طور قابل توجهی کاهش یافته است. احساسات منفی و چشم انداز نزولی می تواند روند بهبودی میم کوین را تضعیف کند.با این حال، یک بیت کوین صعودی و افزایش به منطقه 22 هزار دلاری می تواند بهبود SHIB را تقویت کند، بنابراین ارزش دارد که قیمت کینگ کوین را دنبال کنید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی