|

کارمزد تراکنش بیت کوین!

اتفاقی جنجالی برای بیت کوین!

NFT

کارمزد تراکنش بیت کوین تقریباً 300٪ افزایش می یابد زیرا NFT ها فضای بلاک بیشتری را اشغال می کنند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داده‌های زنجیره ای نشان می دهد که افزایش NFT های معمولی بیت کوین (BTC) باعث شده است که کارمزد تراکنش ها با 300 درصد افزایش به حدود 0.77 دلار برسد. با محبوب شدن NFT ها، کارمزد بیت کوین افزایش می یابد ردیاب‌ها نشان می‌دهند که میانگین کارمزد تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین از 0.77 دلار در 29 ژانویه به 1.946 دلار در 12 فوریه. ژانویه نیز محدوده قیمت متوسط ​​کارمزد 0.73 دلار را ثبت کرده است.

این افزایش با افزایش محبوبیت Ordinals NFT همزمان است. Ordinals با تخصیص ابرداده به ساتوشی ها توابع را انجام می دهد. متعاقبا، منحصربه‌فرد بودن هنر و توانایی آن برای انتقال از یک آدرس به آدرس دیگر را حفظ می‌کند. این قابلیت به دنبال ارتقاء SegWit 2017 و Taproot در سال 2021 در شبکه آمد. در حال حاضر NFT ها منجر به فعالیت بالای شبکه بیت کوین دو ساله شده است. رکورد روزانه فعلی استفاده از شبکه بیت کوین در حال حاضر تا 11 فوریه به 369 هزار رسیده است که از 260 هزار ثبت شده در سال گذشته بیشتر است.

توکن NFT های بیت کوین در حال چرخش هستند NFT های بیت کوین با سرعت قابل توجهی در حال تبدیل شدن هستند. یک مطالعه BitMEX نشان می دهد که بیش از 10000 NFT در شبکه بین 14 دسامبر و 7 فوریه ایجاد شده است که ادعا می کند 526 مگابایت فضای بلوکی دارد. در این فرآیند، 6.77 بیت کوین صرف تراکنش های مربوط به Ordinals شد که باعث افزایش ارزش NFT شد. سازندگان مجموعه‌های بزرگ NFT، از جمله Bored Ape Yacht Club (BAYC) و CryptoPunks، آپلود آثار هنری خود را در بیت‌کوین حتی بدون تأیید رسمی توسط آزمایشگاه‌های یوگا آغاز کرده‌اند.

واکنش‌های متعاقب NFTهای BTC Ordinals اگرچه NFT های معمولی باعث ایجاد فعالیت در شبکه بیت کوین می شوند، همانطور که تاریخ نشان می دهد افزایش کارمزد تراکنش ها می تواند بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد. بیت کوین تراکنشی است و مانند اتریوم قابلیت قرارداد هوشمند ندارد. به این ترتیب، کاربران فقط می توانند از آن برای انتقال ارزش بدون اعتماد در سراسر جهان بدون شخص ثالث استفاده کنند. معرفی این دارایی ها در شبکه جنجال برانگیخته است و مردم واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع نشان می دهند. برخی از کاربران در توییتر افشا کردند که NFT ها بیش از 10 سال پیش پیشنهاد شده بودند. 

با این حال، همه موافق نبودند که معرفی این NFT ها ایده خوبی بود. یکی از کاربران توضیح داد که این دارایی‌ها چیز بدی برای شبکه هستند و حتی دلایلی را که پشت نظر او وجود دارد بیان کرد. NFT بیت کوین بدترین اتفاقی است که در این فضا رخ می دهد. شما همه چیز را از دست خواهید داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها