|

پیش بینی مهم!

تغییری عجیب در سرنوشت بیت کوین!

bitcoin

بیت کوین با افزایش شتاب صعودی بار دیگر 25 هزار دلار شکست با افزایش ۲ درصدی بیت کوین، کاردانو و دوج کوین با افزایش اندکی مواجه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین برای سومین بار در سه روز گذشته به بالای 25000 دلار در بایننس دست یافت و روندهای بازار گسترده تر را به چالش می کشد و روند صعودی خود را تا سال 2023 ادامه می دهد. بیت کوین در آخر هفته به بالاترین سطح محلی 2050 دلار رسید و پس از افزایش 7.28 درصدی از پایین ترین سطح 23332 دلاری روز جمعه، اندکی به 24880 دلار کاهش یافت.

مقاومت روانی اصلی 25000 دلار نیز در 17 و 18 فوریه مورد آزمایش قرار گرفت و ارز دیجیتال پیشرو بر اساس ارزش بازار نتوانست به طور قانع کننده ای از بین برود. هر بار که بیت کوین در طول سال 2023 از 25000 دلار عبور کرده است، در عرض یک ساعت دوباره به پایین‌تر می‌آید. با این حال، این حرکت به دنبال عملکرد قوی بیت کوین از ابتدای ژانویه تا به امروز است که شاهد رشد 50 درصدی آن از سال تا به امروز هستیم. بیت کوین سال را با حدود 16000 دلار آغاز کرد اما در چند ماه اول به طور پیوسته افزایش یافته.

بیت کوین همچنین منجر به افزایش ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال شد که از مرز 1 تریلیون دلار فراتر رفته و در حال حاضر به 1.14 تریلیون دلار رسیده است. تنها 10 پروژه برتر با عملکرد هفت روزه بهتر، Polygon است که 18.83 درصد در هفته گذشته در مقایسه با 13.4 درصد برای بیت کوین افزایش یافته است.

طی 24 ساعت گذشته، Cardano و Dogecoin به ترتیب 1.95% و 1.77% افزایش داشتند که در صدر 10 شرکت برتر قرار گرفتند و بیت کوین تا زمان انتشار 0.74% افزایش یافت. با این حال، بیت کوین نیز در چهار ساعت گذشته 2 درصد افزایش یافته است زیرا از پایین ترین سطح قبلی 24600 دلار در روز یکشنبه بهبود یافته است. تجزیه و تحلیل CryptoSlate نشان داد که سود آزاد آتی در طول آخر هفته ثابت باقی ماند در حالی که 7 هزار بیت کوین از مبادلات خارج شد که نشان می دهد این حرکت مبتنی بر معاملات نقطه ای بوده است.

هیجان ترتیبی ارتقاء بیت کوین، مانند Taproot، راه را برای نوآوری هایی مانند پروتکل Ordinals هدایت کرد و به Sats اجازه داد تا با اطلاعاتی مشابه NFT در زنجیره های دیگر، "incsribed" شود. در حالی که فناوری متفاوت است، نتیجه یک دارایی دیجیتال غیرقابل تعویض مشابه NFT در زنجیره های دیگر مانند اتریوم است. علاقه به بیت کوین Ordinals از اواخر سال 2022، زنجیره بلوکی را در رادار جمع‌آوران و توسعه‌دهندگان NFT قرار داده است و با افزایش فعالیت‌های زنجیره‌ای، هیجان همچنان رو به افزایش است. در حالی که Ordinals جامعه بیت کوین را از هم جدا کرده است، هیچ استدلالی وجود ندارد که نشان دهد بیت کوین جز پروژه پرچمدار ارزهای دیجیتال، مورد توجه قرار گرفته است یا خیر.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها