|

ارز دیجیتال برتر درخشید؟

ارزهایی که زدن رو دست دوج کوین و شیبااینو!

Shiba Inu

سولانا با افت دوج کوین در 10 ارز دیجیتال برتر درخشید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سولانا با افت دوج کوین در 10 ارز دیجیتال برتر درخشید. 10 ارز دیجیتال غیرپایدار برتر بر اساس ارزش بازار صبحگاهی متفاوتی را تجربه کردند زیرا بیت کوین به زیر 24000 دلار آمریکا سقوط کرد. در میان آن ارزهای دیجیتال، سولانا بیشترین سود را داشت، در حالی که کوین پیشرو Dogecoin بیشترین افت را تجربه کرد.

از 19 فوریه، بیت کوین، که ارز دیجیتال با بیشترین ارزش بازار است، 0.34 درصد کاهش یافت و با قیمت 24526.7 دلار معامله شد. در همین حال، اتریوم 1.21 درصد کاهش داشت و تقریباً 1678.26 دلار معامله شد.

دنیای ارزهای دیجیتال و سهام، دنیایی است که همیشه در حال تغییر است، و اگر سرمایه‌گذار هستید و به دنبال سرمایه‌گذاری ما قصد داریم با سه سهام ارز دیجیتال که دارای پتانسیل سود ده برابری هستند شما را آشنا کنیم : Big Eyes Coin، Stellar و Shiba Inu. 

اولین مورد، توکن Big Eyes است. این ارز دیجیتال جدید یکی از مواردی است که باید تماشا کرد زیرا دارای ویژگی منحصر به فردی است که آن را از سایر ارزهای موجود در بازار متمایز می کند. Big Eyes Coin اولین ارز دیجیتالی است که به طور خاص برای صنعت واقعیت مجازی توسعه یافته است. هر چه بیشتر و بیشتر مردم زمان خود را در دنیای مجازی سپری می کنند به ارزهای بیشتری احتیاج پیدا می‌کنند و در حال حاضر با قیمت پایین معامله می شود، اما کارشناسان معتقدند که با تبدیل شدن به واقعیت مجازی، این پتانسیل بالقوه را دارد که به جریان اصلی تبدیل شود. توکن بعدی در لیست Stellar است. این ارز دیجیتال چند سالی است که وجود دارد، اما در مقایسه با برخی از ارزهای بزرگتر بازار، هنوز نسبتا ناشناخته است. با این حال، این در حال تغییر، زیرا Stellar آماده شکست است. این توکن طراحی شده است تا ارسال پول در سراسر مرزها را آسان و مقرون به صرفه کند،با ارزش بازار حدود 10 میلیارد دلار، Stellar هنوز در مقایسه با سایر ارزهای رمزپایه که دارای ویژگی های مشابه هستند، کمتر ارزش گذاری شده است. 

در نهایت، شیبا اینو که این کریپتوکارنسی اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده است و دلیل خوبی هم دارد. این به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما به سرعت به یک رقیب جدی در بازار تبدیل شد. Shiba Inu اغلب با Dogecoin مقایسه می شود، که همچنین به عنوان یک شوخی شروع شد اما از آن زمان به یک ارز دیجیتال ارزشمند تبدیل شده است. ارزش بازار شیبا اینو در حدود 5 میلیارد دلار است که برای ارزی که تنها چند ماه از عرضه آن می گذرد، قابل توجه است. کارشناسان معتقدند که شیبا اینو پتانسیل زیادی برای رشد دارد، به خصوص که افراد بیشتری به ارزهای دیجیتال علاقه مند و می خواهند در طبقه همکف وارد شوند. این یک فرصت سرمایه گذاری عالی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها