|

پییش بینی قیمت

بررسی سیگنال‌های مهم از بیت کوین!

بیت کوین

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین/دلار آمریکا در بیت استمپ به 25250 دلار رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین/دلار آمریکا در بیت استمپ به 25250 دلار رسیده است. پس از رد قاطعانه در بازه‌های زمانی ساعتی، جفت به زیر 24750 دلار بازگشت و محدوده معاملاتی را در آخر هفته حفظ کرد. با وال استریت در 20 فوریه، بیت کوین با سه روز معاملات "خارج از ساعت" مواجه شد که دارای نقدینگی کم تر و خطر بیشتر حرکت های نوسانات بالا و پایین بود.

داده‌های Coinglass تأیید می‌کند که تا حدودی صعود اتفاق افتاده است، در حالی که تلاش‌ها برای شکستن بالاترین سطح هفته قبل کوتاه مدت بوده و منجر به انحلال معامله‌گران بلند مدت و کوتاه مدت شده است.

همانطور که در چارت تایم‌فریم ۱ ساعته مشاهده می‌شود ,قیمت بیت کوین پس از رشدی که تجربه کرد، اکنون در تلاش است که محدوده‌ مقاومت25250 هزار دلاری را به سمت بالا بشکند؛ اما تاکنون موفق به این کار نشده است. انتظار می‌رود قیمت به محدوده مقاومتی مشخص شده، یعنی ناحیه ۲۵۵۰۰ دلار الی ۲۶۷۰۰ دلار نفوذ کند و با رسیدن به این نواحی با فشار فروشندگان مواجه شود .

در صورت عدم موفق قیمت در گذر از مقاومت ۲۵ هزار دلاری و افزایش فشار فروش، روند قیمتی می‌تواند در تایم‌فریم پایین وارد یک اصلاح کوتاه‌مدت تا حمایت ۲۳ هزار دلار شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها