|

برسی دوج کوین!

سفر به مریخ رفتن دوج کوین مهیا شد؟

Shiba Inu

دوج کوین Dogecoin (DOGE) به معنای واقعی کلمه به ماه می رود؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin (DOGE) 5٪ صعود می کند. ماسک یکی از طرفداران قدیمی Dogecoin مدتهاست که Dogecoin (DOGE) را در مشاغل مختلف خود گنجانده است و بنابراین با SpaceX، Dogecoin (DOGE) می تواند به ماه برسد. سرمایه گذاری در DOGE یا تسلا، اسپیس ایکس یا هر چیز دیگری از طریق شبکه TMS (TMSN) آسان می شود اکنون در مرحله اول پیش فروش آن است.

پس از آسیب همه ارزهای رمزپایه در زمستان رمزنگاری 2022، شاهد بهبودی دلگرم کننده 19 درصدی از سال تا به امروز بوده است. Dogecoin (DOGE) که به راحتی در بین ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد و ثروتمندترین مرد جهان را قدیس حامی آن دارد که با آینده خوش بینانه است. ایلان ماسک بیش از یک بار به استفاده از Dogecoin (DOGE) در تجارت خود اشاره کرده است.

ماسک پیش‌بینی می‌کند که Dogecoin (DOGE) به عنوان توکنی برای «انعام» کریپتو پیش‌بینی می‌شود که به موجب آن کاربران می‌توانند به سازندگان و ارائه‌دهندگان محتوا پاداش دهند. از زمان تسلط ماسک بر توییتر، شایعات مربوط به ادغام دوج کوین در فعالیت های داخلی شبکه رسانه های اجتماعی باعث شده است که کارشناسان روی Dogecoin (DOGE) سرمایه گذاری کنند با 356 میلیون کاربر، انعام آنلاین بالقوه زیادی تنها در توییتر وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی