|

بیت کوین ریزش کرد؟

دلیل اصلی سقوط بیت کوین؟

bitcoin

دلیل اصلی کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به 23000 دلار

لینک کوتاه کپی شد

شیانیوز- بیت کوین روز جمعه سقوط کرد و به پایین ترین سطح روزانه 23000 دلار رسید. داده‌های CoinMarketCap نشان  می دهد که ارز دیجیتال پیشرو در 24 ساعت گذشته 3.3 درصد از دست داده است.

کاهش ارزش بیت کوین روند نزولی سهام ایالات متحده را دنبال کرد، زیرا میانگین صنعتی داوجونز 390 واحد یا 1.2 درصد سقوط کرد، در حالی که S&P 500 و نزدک به ترتیب 1.6 درصد و 2.0 درصد افت کردند. این هفته برای ارزهای اصلی باخت تلقی شد و سرمایه گذاران  احساس  خطر کرده اند. این کاهش شدید با انتشار داده‌هایی آغاز شد که نشان می‌دهد مخارج مصرف شخصی ماهانه اصلی از دسامبر تا ژانویه 0.6 درصد افزایش یافته  و از پیش‌بینی 0.3 درصد فراتر رفته و  به تورم دامن می‌زند.

لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، صبح جمعه بیان کرد در حالی که تورم تعدیل شده است، سطح کلی مهم استکه نشان میهد  بسیار بالا باقی می ماند. مستر همچنین به تحقیقات اخیر فدرال رزرو کلیولند اشاره کرد و بیانگر این است که تورم می تواند پایدارتر از آنچه قبلا تصور می شد باشد. همانطور که توسط تحلیلگر بازار Jeroen Blokland اشاره کرد، شانس افزایش 50 واحدی در نرخ هدف فدرال رزرو پس از تورم اصلی PCE بالاتر از حد انتظار به تقریباً 40 درصد افزایش یافت. بازار قبلاً انتظار یک افزایش 25 واحدی را داشت.

شانس نرخ هدف 6.0 درصدی فدرال رزرو در ماه جولای اکنون به 9 درصد نزدیک شده است که باعث نگرانی سرمایه گذاران شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها