|

۳ بینش کلیدی!

تحولی عظیم از کاردانو در راه است؟

cardano

3 بینش کلیدی Cardano به عنوان یک ارتقاء بزرگ دیگر در راه است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Input Output سازنده شرکت Cardano گزارش هفتگی جدیدی در مورد توسعه اکوسیستم منتشر کرده است. این گزارش 10 روز پس از به روز رسانی روز ولنتاین و قبل از یک نکته مهم دیگر در نقشه راه کاردانو به اشتراک گذاشته شده است.

طبق نقشه راه، عصر ولتر پنجمین و آخرین مرحله توسعه کاردانو است. همانطور که قبلاً توسط بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون بیان شد، ولتر به بقیه صنعت نشان می دهد که چگونه حکومت غیرمتمرکز را پیاده سازی کنند. توسعه‌دهنده بلاک چین گفت: «همانطور که در مورد استیکینگ انجام دادیم.

اولین چشم انداز در گزارش کاردانو افزایش تعداد قراردادهای هوشمند نوشته شده در پلوتوس است. همانطور که گزارش شد، به روز رسانی در 14 فوریه با هدف افزایش قابلیت همکاری پلتفرم قراردادهای هوشمند انجام شد و یک هفته بعد، این تعداد 59 مورد افزایش یافت که دو سوم آن در Plutus V2 نوشته شده بود. تعداد کل اسکریپت های پلوتوس به 5857 رسید.

همچنین گزارش شده است که تیم توسعه به کار بر روی حذف عقب ماندگی های فنی، بهبود زیرساخت برای آزمایش و مستندسازی برای مشخصات رسمی CIP-1694 که پیشنهادی برای ورود به عصر ولتر، ادامه داده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها