|

آرتور هیز هشدار می دهد!

هشدار سقوطی عظیم از بیت کوین در راه است؟؟

bitcoin

آرتور هیز در مورد سقوط عظیم جهانی هشدار می دهد !

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX و کهنه کار رمزارزها، می گوید که ممکن است رمزارزها به رو به نابودی بروند همچنین هیز در یک مصاحبه جدید در Crypto Banter می‌گوید که بیت کوین (BTC) و سایر دارایی‌های ریسک احتمالاً قبل از اینکه یک روند صعودی واقعی اتفاق بیفتد، تحت اصلاح بزرگی قرار می‌گیرند.

من فکر می کنم که بیت کوین واقعاً از همبستگی خود با دارایی های ریسک جهانی فرار نکرده است. ممکن است اخیراً در این جهش کوچک از زیر 16000 دلار به 24000 دلار بسیار خوب عمل کرده باشد. اما من فکر می کنم که ما در انتظار یک لحظه "همبستگی" هستیم. منظورم این است که همه چیز با هم به شدت کاهش می یابد، از جمله بیت کوین و ممکن است پایین‌ترین حد حماسه FTX را بشکند؟ نه. آیا می تواند 20000 دلار را بشکند؟ مطمئنا.

 اما من به دنبال یک نقطه پایین دیگر در بیت کوین هستم تا با بازارهای ریسک عمومی مطابقت داشته باشم، و پس از اتمام آن، در این فضا فوق العاده صعودی هستم، حتی اگر همه چیز در حال شکست باشد.

 هیز در یکی از پست‌های وبلاگ اخیر خود گفت که در صورتی که بیت‌کوین و اتریوم (ETH) به رشد اخیر خود از پایین‌ترین سطح بازار نزولی ادامه دهند، بقیه بازارها می‌توانند عملکرد بسیار بهتری داشته باشند. به گفته این میلیاردر رمزارز، آلت کوین ها می توانند پس از یک روند صعودی پایدار BTC و ETH به صورت "عمودی" حرکت کنند. «اگر بیت کوین و اتریوم به رشد خود ادامه دهند، قطعاً یک شات کوین عمودی وجود خواهد داشت که طی چند ماه آینده از بین خواهد رفت. اول، دارایی‌های ذخایر کریپتو افزایش یافت یعنی بیت کوین و اتریوم. رالی در این استقرارها در نهایت متوقف می شود و سپس قیمت ها اندکی کاهش می یابد. در همان زمان، مجموعه شیت کوین یک رالی تهاجمی ترتیب می دهد. و علاقه به بیت کوین و اتریوم برمی گردد. و این روند پلکانی تا پایان بازار گاوی سکولار ادامه می یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی