|

رو درو شدن ایلان ماسک با منتقد بیت کوین!

Shiba Inu

رویارویی ایلان ماسک و منتقد سرسخت بیت کوین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا و مالک فعلی توییتر، در اظهارات جدید خود، اشتباه بزرگ چارلی مانگر (Charlie Munger)، اقتصاددان و سرمایه‌گذار معروف را در مورد عدم سرمایه‌گذاری در شرکت خودروهای الکتریکی تسلا در سال ۲۰۰۸، فاش کرده است. به گفته ماسک، در سال ۲۰۰۸، ارزش شرکت تسلا حدود ۲۰۰ میلیون دلار بود و برای مقایسه، سرمایه فعلی تسلا حدود ۳ هزار برابر شده و حدود ۶۱۵ میلیارد دلار است. لازم به ذکر است که ارزش این شرکت در نوامبر سال ۲۰۲۱، به اوج خود در ۱٫۲۳ تریلیون دلار رسیده بود.
به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز پیش از این، مانگر ۹۹ ساله که به عنوان یکی از مخالفان سرسخت بیت کوین و ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، مقاله‌ای را منتشر کرده و در آن مدعی شده بود که دارایی‌های رمزارزی چیزی جز قراردادهای قمار نیستند و آنها را «مرگ موش» نامیده بود. او همچنین از مقامات ایالات متحده خواسته بود که راه چین را دنبال کرده و ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کنند.
به دنبال انتشار اظهارات جدید ماسک، پیروان او نیز به تخصص مانگر، که توسط رسانه‌ها به عنوان دست راست وارن بافت (Warren Buffett) – سرمایه‌گذار و اقتصاددان معروف – توصیف می‌شود، طعنه زدند. در همین راستا، کریس برنیسک (Chris Burniske)، تحلیلگر و رئیس سابق بخش ارزهای دیجیتال در شرکت مدیریت سرمایه ARK Invest، گفته که مانگر دقیقاً می‌داند که چگونه شانس هزاران درصد بازدهی را از دست بدهد.
جالب اینجاست که کابوس نظارتی بر روی ارزهای دیجیتال در ماه فوریه، بلافاصله پس از درخواست‌های مکرر مانگر برای ممنوعیت آن‌ها در نیمه اول ماه آغاز شد. ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، اما افت بازار کریپتو در دسامبر ۲۰۲۱ هم درست پس از دور دیگری از انتقادات این سرمایه‌گذار آغاز شده بود. از آن زمان، سخنرانی‌های او در مورد ارزهای دیجیتال نوعی سیگنال از سوی سرمایه‌گذاران قدیمی تلقی می‌شود که خشم عمومی را بیان می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها