|

آماده پرواز!

علت موشک اندازی دوج کوین و همکارانش؟

Dogecoin

آماده شوید تا در سال 2023 بازدهی خود را موشک اندازی کنید کدام ارزها رهبری هزینه ارزهای دیجیتال را دارند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا امیدوارید در سال 2023 با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پولی به دست آورید؟ اگر به دنبال آن هستید، می توانید همین جا توقف کنید. پیش‌بینی می‌شود که Big Eyes Coin، Dogecoin و Litecoin امسال سال‌های درخشانی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند. این توکن‌ها به دلیل افزایش شهاب سنگی پیش‌بینی می‌شود که در چند ماه آینده به افزایش ارزش شهابی خود ادامه دهند.

Big Eyes Coin (BIG)

Big Eyes Coin (BIG) بستری را برای افراد فراهم می‌کند تا در مورد علایق مشترکشان نسبت به گربه‌ها، ارزهای دیجیتال و میم‌های طنزآمیز به اشتراک بگذارند و دانش کسب کنند. Big Eyes Coin با ارائه کیف‌پول‌هایی که منحصراً برای سازمان‌های غیرانتفاعی طراحی شده‌اند که برای محافظت از اقیانوس‌ها و آموزش مالکان در مورد اهمیت رشد پایدار کار می‌کنند، چالش‌های جهانی ارزهای دیجیتال و معاصر را گرد هم می‌آورد.

Big Eyes Coin که بیش از 22 میلیون دلار در پیش فروش خود جمع آوری کرده که پیشنهاد اولیه توکن امیدوارکننده است. ارزهای میم به لطف Big Eyes Coin که به لطف چندین ویژگی و قابلیتی که کاربران جدید را به خود جذب می‌کنند، در حال رشد هستند.

آنها همچنین این امکان را برای افراد فراهم می کنند که به تعداد محدود و محدودی از افراد ملحق شوند که به لطف NFT Sushi Crew همگی به چیزهای زیبا عشق می ورزند. ابتکارات و ویژگی های آینده نگر این پلتفرم در بهترین حالت خلاقیت با مضمون گربه است.

Dogecoin 

ریشه Dogecoin (Dogecoin) را می توان در یک شوخی در مورد نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال دانست، از زمان انتشار این ارز دیجیتال، جریان ثابتی از سرمایه گذاران Dogecoin وجود داشته است. در نتیجه، در اوایل سال 2021 از سایر توکن های میم پیشی گرفت و آن را به با ارزش‌ترین توکن تبدیل کرد. مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده، Dogecoin را می توان خرید، معامله کرد، مبادله کرد. با این حال، اکنون تنها بخش کوچکی از خرده فروشان آن را می پذیرند. تمام اطلاعات Dogecoin در یک دفتر کل دیجیتال توزیع شده، که توسط فناوری بلاک چین مدیریت می شود، ثبت و قابل دسترسی است. دوج کوین مانند بیت کوین به سیستم تایید تراکنش موسوم به "ماینینگ" متکی است که بر اساس پروتکل اثبات کار است. ارزش Dogecoin کاملاً بر اساس محبوبیت آن است، به این معنی که سرمایه گذارانی که به دنبال بازدهی سریع پول خود هستند می توانند آن را در کوتاه مدت پیدا کنند.

لایت کوین یک رمزارز سبک وزن

لایت کوین (LTC) یک ارز دیجیتال است که در نرم افزار منبع باز ساخته شده است که بر اساس مدل «همتا به همتا» عمل می کند. پیاده سازی لایت کوین از نظر فنی کاملاً به بیت کوین نزدیک است. پروتکل ایجاد و انتقال لایت کوین به صورت رایگان در دسترس عموم است و هیچکس مسئول نیست. بنابراین، یک سیستم غیرمتمرکز تمام معاملات مالی، از جمله پرداخت ها و مانده حساب ها را انجام می دهد. لایت کوین سبک و ارزان است، اما مهمتر از آن، در دست افرادی است که اهداف عالی دارند. در دراز مدت، لایت کوین به عنوان یک ارز جایگزین قابل اعتماد و تثبیت شده دیده خواهد شد.

بیت کوین "طلا" ارز دیجیتال، در حالی که لایت کوین "نقره" در میان سرمایه گذاران است. لایت کوین به عنوان جایگزین بیت کوین ایجاد شد. این بسیار سبک تر از بیت کوین است و چندین مشکل بیت کوین را برطرف می کند.همچنین، یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد لایت کوین این است که هم در نرم افزار و هم از نظر سخت افزار قابل ارتقا است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی