|

سودآوری بیت کوین و اتریوم!

مقایسه حیرت انگیز بیت کوین و اتریوم!

bitcoin

سودآوری بیت کوین و اتریوم به پایین ترین حد سه ماهه رسید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با کاهش قیمت دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم در هفته گذشته، سرمایه گذاران اکنون برای اولین بار از دسامبر، توکن های خود را با زیان پیش بردند. آیا این می تواند نشانه ای برای پایین بودن دارایی های دیجیتال باشد؟ سودآوری بیت کوین و اتریوم به پایین ترین حد خود در سال 2023 سقوط کرد. ریزش بیت کوین از بالای 25000 دلار به سطح 21000 دلار در هفته گذشته باعث کاهش سودآوری توکن شد. با توجه به این موضوع، Santiment اشاره می‌کند که سرمایه‌گذاران در این دو دارایی دیجیتال بار دیگر شروع به حرکت توکن‌های خود با ضرر کرده‌اند.

 اولین بار از دسامبر 2022 خواهد بود که این اتفاق می افتد زیرا بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 با افزایش قابل توجهی آغاز شد. برای دو ماه آینده، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین و اتریوم توکن‌های خود را با سود حرکت می‌دادند، زیرا قیمت بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب بالاتر از 25000 دلار و 1700 دلار افزایش یافت.

داده‌های Santiment توسط IntoTheBlock نیز پشتیبانی می‌شود که نشان می‌دهد تنها ۶۵ درصد از سرمایه‌گذاران BTC در حال حاضر سود می‌بینند. به همین ترتیب، سودآوری برای سرمایه گذاران ETH نیز کاهش یافته است به طوری که 59٪ از سرمایه گذاران در حال حاضر سود می بینند، زیرا کیف پول های زیان در حال حاضر به 37٪ افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که هر دو بیت کوین و اتریوم بسیار بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه و 100 روزه خود معامله می کنند. این از نظر تاریخی برای هر دو دارایی دیجیتال صعودی بوده است، به این معنی که کاهش ممکن است موقتی باشد. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که این پایین نباشد و ممکن است جنبه های منفی بیشتری در آینده وجود داشته باشد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 23383 دلار در حال تغییر بود و اتریوم در 1637 دلار روند دارد. هر دو دارایی در 24 ساعت گذشته به ترتیب 5.69% و 4.39% زیان دیده اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها