|

شناسایی کیف پول!

کیف پول رمزآلود از رقیب شیبااینو، لونا!

shibainu

کیف پول متصل به Terra’s UST Depeg شناسایی شد که متعلق به Jane Street است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انفجار Terra در تابستان گذشته هنوز هم صنعت کریپتو را آزار می دهد. بسیاری از گزارش‌های پس از از کار افتادن در مورد کیف پول‌هایی پرداخته‌اند که در سقوط نقش داشته‌اند. محقق Wintermute، ایگور ایگامبردیف، معتقد است که «احتمال زیادی وجود دارد» یکی از کیف پول‌های مرتبط با UST depeg می‌تواند در واقع به شرکت تجاری Jane Street مرتبط باشد. "کیف پول A" در آخرین موضوع توییتر، ایگامبردیف اشاره کرد که کیف پول مرموز A، که نقش مهمی در این رویداد داشت، 85 میلیون UST را با USDC تعویض و استخر UST/3CRV Curve را نامتعادل کرد.

وی همچنین اظهار داشت که Clearpool به طور ناآگاهانه سه آدرس مرتبط با خیابان جین را در آخرین اعلامیه ماه مه خود فاش کرد، زمانی که این شرکت تجاری 25 میلیون USDC از BlockTower وام گرفت. به گفته ایگامبردیف، کیف پول A 15 میلیون دلار از وام دهنده قرض گرفت و دو هفته پس از فروپاشی، 10 میلیون دلار اضافی وجوه را بازپرداخت کرد. حتی 150000 دلار در یک صرافی غیرمتمرکز به نام Tonic سرمایه‌گذاری و 25 میلیون دلار وام گرفت که آن را در کیف پول کوین‌بیس واریز کرد. این واریز به کیف پول صرافی توسط محقق "جالب" تلقی شد زیرا 84.5 میلیون USDC از کیف پول A دریافت کرده بود که در نهایت منجر به depeg استیبل کوین UST شد. علاوه بر این، هیچ تعامل دیگری به جز این سپرده ها ثبت نشد. بدین ترتیب نشان می دهد که کیف پول می توانسته متعلق به یک نهاد باشد. 

ایگامبردیف علیرغم اینکه با این رویداد سرنوشت ساز مرتبط بود، اظهار داشت که این تراکنش ها ثابت نمی ماند که خیابان جین قصد سوء قصد داشته است. عواقب این اتفاق باعث شد تا Terra یک توکن جدید LUNA را تغییر نام دهد و حتی آن را راه اندازی کند، در حالی که توکن اصلی به عنوان LUNA Classic (LUNC) شناخته شد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رئیس سابق آزمایشگاه Terraform، Do Kwon را به تقلب در اوراق بهادار متهم کرد. در حالی که محل اختفای کووان هنوز ناشناخته نیست، طبق گزارش آژانس نظارتی، او در صربستان مخفی شده است.

کره جنوبی در سپتامبر گذشته حکم بازداشت این مدیر اجرایی را صادر و پلیس بین‌الملل همچنین یک «اخطار قرمز» برای او صادر کرد یا از مقامات مجری قانون بین‌المللی خواست تا «کسی را که در انتظار استرداد، تسلیم یا اقدامات قانونی مشابه است، بیابند و موقتاً دستگیر کنند». با این حال، کووان در مصاحبه ای دریافت نسخه ای از اعلان قرمز را تکذیب کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها