|

توییت جنجالی!

پیش بینی قیمت دوج کوین!

DOGCOIN

آخرین توییت چارلز هاسکینسون در مورد Dogecoin باعث افزایش 1 درصدی شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- توییت چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano در مورد Dogecoin در 1 مارس، جامعه ارزهای دیجیتال در توییتر را شگفت زده کرده است. پس از این پست، این ارز دیجیتال تنها در 24 ساعت یک درصد افزایش قیمت داشت.

جامعه کاردانو از توییت اخیر چارلز هاسکینسون، که بسیاری در مورد معنای آن حدس می زدند، متعجب شدند. با توجه به نظرات، برخی از کاربران بر این باور بودند که این یک شوخی داخلی یا تسخیر حساب هاسکینسون توسط ایلان ماسک است. با این حال، کارشناسان بر این باورند که به احتمال زیاد منظور هاسکینسون فرآیند انتخابات ونیزی بوده است که هدف آن جلوگیری از فساد بود.

در آن روند، دوج به عنوان رهبر انتخاب شد. علاوه بر این، توییت «رای دادن به دوج» هاسکینسون نشان می‌دهد که کاردانو وارد مرحله نهایی نقشه راه خود می‌شود که به عنوان عصر ولتر شناخته می‌شود. به گفته هاسکینسون، این دوره حکومت غیرمتمرکز در صنعت را به نمایش خواهد گذاشت. مرحله ولتر کاردانو را قادر می سازد تا با معرفی سیستم رای گیری و خزانه داری کاملاً خودمختار شود. در نتیجه، دارندگان ADA می‌توانند بهبود و ارتقای شبکه را پیشنهاد دهند و کاربران کنترل بیشتری بر مسیر شبکه خواهند داشت زیرا می‌توانند پیشنهادات بهبود Cardano را از طریق رای‌گیری ارسال کنند.

علیرغم توییت چارلز هاسکینسون، حجم معاملات Dogecoin در 333,560,713 دلار باقی مانده است که 0.55 درصد کاهش یافته است. بنابراین، به نظر می رسد که این توییت تأثیر کمی بر قیمت میم توکن داشته است. از سوی دیگر، قیمت کاردانو طی 24 ساعت گذشته 0.14 درصد و در هفت روز گذشته 6.37 درصد کاهش داشته است. این کاهش در قیمت ADA حتی زمانی رخ داد که بازار گسترده‌تر افزایش اخیر را تجربه کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها