|

پیش بینی قیمت

پیش گویی کارآمد از دوج کوین!

DOGCOIN

تحلیلگر کریپتو می گوید که دوج کوین (DOGE) بین سطوح کلیدی حمایت و مقاومت معلق است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته یک تحلیلگر محبوب رمزارز، Dogecoin (DOGE) در حال حاضر درست در وسط بین سطوح کلیدی حمایت و مقاومت قرار دارد. علی مارتینز به 21100 دنبال کننده خود در توییتر می گوید که سطح پشتیبانی مهم Dogecoin 0.075 دلار است زیرا این قیمتی است که 44000 آدرس دارای نزدیک به 34.4 میلیارد توکن خریداری کرده اند. 

از سوی دیگر، تحلیلگر خاطرنشان می کند که سطح مقاومت کلیدی DOGE 0.086 دلار است زیرا 92000 آدرس دارای 13 میلیارد توکن خریداری شده در آن قیمت هستند. 

دوج کوین Dogecoin در حال حاضر در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.0804 دلار معامله می شود. دارایی کریپتو در رتبه نهم بر اساس ارزش بازار 1.35 درصد در 24 ساعت گذشته و بیش از 4.7 درصد در هفته گذشته کاهش یافته است. برترین memecoin نیز از ابتدای سال 2023 بیش از 14 درصد رشد داشته است، اما همچنان بیش از 89 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود در حدود 0.731 دلار که در ماه می 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

در دیگر اخبار Dogecoin، Coins Pro، یک صرافی رمزنگاری که توسط Coins.ph اداره می شود، روز سه شنبه DOGE را فهرست کرد. Coins.ph یک شرکت رمزنگاری مستقر در فیلیپین است که بیش از 7 میلیون کاربر فعال ماهانه را گزارش می دهد.

در حالی که قیمت DOGE یک طرفه دنبال می‌شود، نهنگ‌های کریپتو همچنان به جابجایی ممکوین برتر ادامه می‌دهند: پروژه ردیابی تراکنش Dogecoin Whale Alert در توییتر اشاره می‌کند که در هفته گذشته تقریباً ۹۹ تراکنش ۵ میلیون DOGE یا بیشتر انجام شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها