|

خرید یا فروش؟

بررسی و تحلیل اتریوم!

ethereum

حساب‌های هوشمند با راه‌اندازی استاندارد جدید ERC-4337، هم‌اکنون در زنجیره اتریوم در دسترس هستند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حساب‌های هوشمند با راه‌اندازی استاندارد جدید ERC-4337، هم‌اکنون در زنجیره اتریوم در دسترس هستند و انتظار می‌رود که با تسهیل کاربری اتریوم برای مردم، محبوبیت عمومی آن را افزایش دهند. استاندارد ERC-4337 یا Account Abstraction کلیدهای منحصر به فرد رمزنگاری شده والت‌ها را بر ماژول‌های امنیتی اسمارت‌فون‌های استاندارد ذخیره می‌کند و آن‌ها را به والت‌های سخت‌افزاری ارتقا می‌دهد و همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که تراکنش‌های خود را با استفاده از کد تایید دوعاملی تکمیل کنند.

با این به‌روزرسانی، کاربران جدید دیگر لازم نیست که برای ایجاد والت، عبارت ۱۲ کلمه‌ای خود را یاد بگیرند یا یادداشت کنند و یا وارد فرایند‌های پیچیده آن شوند.

عملکرد قیمت اتریوم در بیش از ۶ هفته گذشته بیانگر تضاد فزاینده‌ای در میان معامله‌گران درمورد روند بازار در ماه مارس (اسفند) است. این شک و تردید منجر به تثبیت قیمت اتریوم در کانالی باریک در محدوده ۱٬۶۰۰ دلار تا ۱٬۷۰۰ دلار از ۱۵ فوریه (۲۵ دی)‌ شده است.

و اصلاح بعدی اتریوم احتمالاً می‌تواند قیمت را تا نزدیکی سطح ۱٬۲۵۰ دلار کاهش دهد که ۲۵درصد از سطح فعلی کمتر است. در مقابل، با عبور قیمت از محدوده ۱٬۶۵۰ تا ۱٬۷۰۰ دلاری، اتریوم می‌تواند به سمت محدوده ۱٬۹۲۵ تا ۲٬۰۰۰ دلاری به‌عنوان هدف صعودی بعدی خود حرکت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها