|

اتفاقی شگفت انگیز!

شیبااینو میزنه رو دست همه؟

Shiba Inu

نرخ رایت Shiba Inu (SHIB) تقریباً 8000٪ افزایش می یابد زیرا رقیب Dogecoin لیست شگفت انگیزی را از بورس اصلی دریافت می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرخ سوزاندن توکن Shiba Inu تقریباً 8000٪ افزایش یافته زیرا جامعه SHIB به فهرست دیگری از صرافی بزرگ ارز دیجیتال اضافه شده است . به گفته Shibburn، که سوختن SHIB را پیگیری می کند گزارش داد نرخ سوختگی ناگهان 7900٪ در روز جمعه منفجر شد زیرا 43 میلیون توکن در یک روز سوزانده شدند.

در زمان نگارش این مقاله، بیش از 410 تریلیون توکن SHIB برای همیشه از منبع سوزانده شده است، یا به یک آدرس اتریوم مرده ارسال شده است که قابل بازیابی نیست. انجمن Shiba Inu شروع به سوزاندن توکن‌ها در سال 2021 کرد، زمانی که خالق اتریوم، ویتالیک بوترین، 90 درصد از انبار SHIB خود را سوزاند و بقیه را برای خیریه فرستاد. از آن زمان، SHIB به آرامی از طریق مکانیسم سوزاندن رقیب Dogecoin از عرضه خارج شد.

نرخ رایت شتاب شیبا اینو در حالی است که BTCC، یک صرافی ارز دیجیتال با بیش از 9 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه، پشتیبانی غافلگیرکننده‌ای را از SHIB اعلام می‌کند.

شیبااینو SHIB و سایر توکن‌ها در اکوسیستم Shiba Inu در ماه گذشته از چندین فهرست عمده برخوردار شده‌اند، زیرا جامعه منتظر انتشار Shibarium، یک پروژه مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای رقیب Dogecoin است.

در اوایل این هفته، BONE، توکنی که قرار بود برای هزینه گاز در Shibarium استفاده شود، در Crypto.com، یکی از بزرگ‌ترین غول‌های آمریکایی در این صنعت، فهرست شد و در هفته قبل از طرف Gate.io پشتیبانی شد. در زمان نگارش، SHIB 0.000011 دلار ارزش گذاری شده است که طی 24 ساعت گذشته به صورت جانبی معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها