|

انتظار به پایان رسید!

وقت شادی کاربران شیبااینو رسیده!

Shiba Inu

نسخه بلاک چین بتا لایه 2 Shiba Inu 'Shibarium' فعال می شود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لحظه ای که بسیاری از طرفداران ارز دیجیتال بسیار محبوب مبتنی بر میم، شیبا اینو ($SHIB) مشتاقانه منتظر آن بودند، سرانجام دیروز (11 مارس) فرا رسید.

در اینجا چیزی است که آکادمی بایننس در مورد شیبا اینو ($SHIB) می گوید:

شیبا اینو (SHIB) یک ارز رمزنگاری شده با مضمون سگ است که نام آن از یک نژاد سگ ژاپنی گرفته شده است. در سال 2020 توسط یک توسعه دهنده ناشناس به نام ریوشی ایجاد شد که SHIB را به عنوان جایگزینی برای Dogecoin (DOGE) در بلاک چین اتریوم طراحی کرد.

SHIB یک توکن ERC-20 با یک صرافی غیرمتمرکز به نام ShibaSwap است. نقشه راه و اکوسیستم SHIB همچنین دارای یک انکوباتور هنری NFT به نام Shiba Artist Incubator، 10000 NFT «Shiboshi» و یک بازی NFT Shiboshi Game است.

شیبا اینو یک منبع اولیه در گردش 1 کوادریلیون توکن داشت. ریوشی 50 درصد توکن را در Uniswap قفل کرد تا نقدینگی ایجاد کند و 50 درصد دیگر را به کیف پول Vitalik Buterin یکی از بنیانگذاران اتریوم فرستاد. با این حال، Vitalik تصمیم گرفت 90٪ از توکن ها را بسوزاند و 10٪ باقی مانده را به امور خیریه اهدا کند.

Shibarium یک بلاک چین لایه 2 است که برای رفع کاستی های زنجیره میزبان توکن $SHIB اتریوم، یعنی سرعت کم و هزینه تراکنش بالا طراحی شده است. به گفته تیم Shibarium، Bone ShibaSwap ($BONE)، «توکن بومی است که برای پرداخت تراکنش‌های گاز و پاداش اعتبارسنجی‌ها و نمایندگان در پروتکل Shibarium انتخاب شده است». و خوشبختانه برای $SHIB HODLers، Shibarium $SHIB را با هر تراکنش می سوزاند و $SHIB را کمیاب تر می کند.

در یک پست وبلاگی که در روز شنبه (11 مارس) منتشر شد، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی پروژه Shiba Inu، راه‌اندازی PUPPYNET را اعلام کرد، چیزی که تیم Shibarium آن را "EARLY Beta Test of the Shibarium Network" می‌نامد.

کوساما نوشت:

شیباریوم یک بلاک چین لایه 2 است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا DAPPS را بسازد، در کسب‌وکارهای IRL ادغام شود و با آن پروژه‌های قدرتمندی انجام دهد. این کم هزینه است، Shib را در این فرآیند می سوزاند، و با ادامه آزمایش بتا در چند ماه آینده، تنظیم می شود.

هر کسی می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت جدیدی که برای این منظور راه‌اندازی شده است، با این بتا عمومی اولیه Shibarium بازی کند.

و درست در پایان پست وبلاگ خود، کوساما توضیح داد که چرا تیم شیبا اینو این را مضحک می‌داند که به نظر می‌رسد برخی افراد معتقدند ریوشی، بنیانگذار شیبا اینو، SBF است.

از ساعت 11:02 صبح UTC در 12 مارس، $SHIB حدود 0.0000103 دلار معامله می شود (1.37٪ در دوره 24 ساعته گذشته) که ارزش بازار گزارش شده 6.05 میلیارد دلاری را به آن می دهد و آن را چهاردهمین ارز دیجیتال با ارزش بازار می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها