|

بررسی های مهم!

ورشکستگی های رمزارز چقدر ادامه دارد؟

رمزارز

واشنگتن‌پست در گزارشی اعلام کرد، مقامات فدرال ایالات‌متحده در حال بررسی محافظت از سپرده‌های بیمه نشده در بانک سیلیکون ولی هستند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- واشنگتن‌پست در گزارشی اعلام کرد، مقامات فدرال ایالات‌متحده در حال بررسی محافظت از سپرده‌های بیمه نشده در بانک سیلیکون ولی هستند؛ اما درصورتی‌که خریداری برای این موسسه پیدا نشود. بر طبق این گزارش، تقریبا ۸۵٪ از سپرده‌گذاران در بانک سیلیکون ولی، دارایی خود را در حساب‌هایی نگه‌داری می‌کردند که تحت بیمه سپرده فدرال (FDIC) نبودند؛ این بدین معناست که بدون اقدام فدرال یا خرید مستقیم بانک، این وجوه غیرقابل‌برگشت خواهند بود.

این خبر تاثیر مستقیمی بر بیت‌کوین داشت و قیمت با صعود ۹ درصدی به بالای سطح ۲۲۴۰۰ دلار رسید. به گزارش رسانه‌ها، مقامات وزارت خزانه‌داری، فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال برای جلوگیری از وحشت در سیستم مالی، در مورد این موضوع نشست غیرعلنی برگزار کردند.

از طرفی بانک نیویورکی Signature Bank که با خدمات رمزارزی نیز در ارتباط است، به صورت رسمی بسته شد و دپارتمان خدمات مالی نیویورک کنترل آن را به دست گرفت. فدرال رزرو در بیانیه‌ای توضیح داد که این تصمیم توسط شرکت بیمه سپرده فدرال گرفته شده و هدف آن محافظت از اقتصاد آمریکا و افزایش اعتماد عمومی به سیستم بانکداری عنوان شده است.
لازم به ذکر است که هفته‌ گذشته، بانک رمزارزی Silvergate نیز اعلام کرد که با توجه به تغییرات صنعت و قوانین موجود، فعالیت خود را متوقف می‌کند

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها