|

پیش بینی قیمت بیت کوین!

BTC

مطابق تحلیل قبل همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت از محدوده‌ی ذکرشده با فشار خریداران مواجه شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطابق تحلیل قبل همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت از محدوده‌ی ذکرشده با فشار خریداران مواجه شد و بیت‌کوین رشد ۲۵درصدی را تجربه کرد و توانست خود را به محدوده ۲۴هزار دلار برساند.
مطابق نمودار در تایم‌فریم ۴ساعته، قیمت به سقف تریدینگ رنج خود نزدیک شد و احتمالا پس از این رشد سریع، بازار به یک اصلاح و استراحت نیاز دارد .
همچنان سناریو قبل پا برجاست و در صورتی که قیمت موفق به شکست سقف تریدینگ رنج در محدوده‌ی ۲۵۵۰۰ دلار و تثبیت شود، روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود. اما همانطور که گفته شد، در تایم‌فریم پایین قیمت نیاز به یک اصلاح کوتاه‌مدت دارد و با توجه فاز رنج بازار، احتمال اینکه اصلاح عمیق باشد و قیمت بار دیگر وسط کانال در محدوده‌ی ۲۱۵۵۰ دلار را ببیند زیاد است. 

بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه روندی مثبت است، زیرا دلار در برابر سبدی از ارزها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. معامله‌گران پیش بینی می‌کنند که فدرال رزرو تنها 25 واحد پایه نرخ بهره را افزایش دهد و به تداوم کاهش ارزش دلار منجر شود.

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC) را به عنوان پوششی در برابر تورم خریداری می‌کنند و پیش بینی می‌کنند که فدرال رزرو ممکن است به دلیل افزایش چالش‌های اقتصادی رویکردی غیرقابل قبول‌تر را اتخاذ کند.

انتظار می‌رود این روند خرید ارزهای دیجیتال از سوی سرمایه‌گذاران همچنان ادامه داشته باشد زیرا آنها به دنبال محافظت از دارایی‌های خود در برابر تاثیر تورم هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها