|

اتفاقاتی مهم!

چند خبر جنجالی از رمز ارزها!

فدرال رزرو روز دوشنبه اعلام کرد که بعد از توقف فعالیت بانک‌ سیلیکون‌ولی، شیوه نظارت و قانون گذاری خود را از این بانک بازبینی خواهد کرد. به…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فدرال رزرو روز دوشنبه اعلام کرد که بعد از توقف فعالیت بانک‌ سیلیکون‌ولی، شیوه نظارت و قانون گذاری خود را از این بانک بازبینی خواهد کرد. به گفته فد، این بازبینی به صورت رسمی در اول ماه می رونمایی خواهد شد.
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز اظهار داشت که اتفاقات بانک سیلیکون‌ولی نیازمند یک بازبینی جامع، شفاف و سریع از طرف فدرال رزرو است. لازم به ذکر است که فعالیت بانک سیلیکون‌ولی توسط دپارتمان نوآوری و امنیت‌ مالی کالیفرنیا در روز ۱۰ مارس متوقف شد، اما هیچ دلیل مشخصی برای این اقدام ارائه نشد. جالب است بدانیم که واقعه بانک سیلیکون‌ولی، بزرگ‌ترین سقوط بانک در بیش از یک دهه اخیر محسوب می‌شود.

از طرفی شرکت متا قصد دارد ویژگی توکن‌های غیرمثلی را در پلتفرم‌های اجتماعی خود یعنی فیسبوک و اینستاگرام، ده ماه بعد از راه‌اندازی اولیه آن متوقف کند. سرپرست تکنولوژی‌های مالی و تجاری متا در توییتی اعلام کرد که برای تمرکز بر راه‌های دیگر حمایت از خالقان، مردم و کسب‌و‌کار‌ها به پشتیبانی از NFTها پایان می‌دهند.
این اعلامیه با انتقاد شدید از طرف جامعه رمزارزی مواجه شد و یکی از خالقان NFT پروژه توکن‌های غیرمثلی متا را یک اقدام کوته‌بینانه دانست و گفت که متا قبل از این که پروژه آغاز شود، به آن پایان داد.

کیوساکی در توییتی نوشت که معتقد است اقدامات محرک دولت ایالات‌متحده باعث افزایش قیمت بیت‌کوین می‌شود و او در حال سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال به عنوان پوششی در برابر تورم است. او به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که روی بیت‌کوین، طلا و نقره تمرکز کنند و استدلال کرد که این دارایی‌ها می‌توانند آن‌ها را در میان تلاطم احتمالی نجات دهند.
آرتور هیز نیز در مصاحبه‌ای اظهارات مشابهی را انجام داد و گفت که معتقد است بیت کوین آماده صعودی قوی می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها