|

حماسه ای که شیبااینو و دوج کوین آفریدند!

DOGE

Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) پرطرفدار هستند، چگونه این پروتکل Orbeon (ORBN) را تحت تأثیر قرار می دهد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Shiba Inu (SHIB) در مقابل Dogecoin (DOGE) یکی از بزرگترین رقابت ها در بازار ارزهای دیجیتال است. هر دو ممکوین بازدهی بزرگی را برای سرمایه‌گذاران اولیه ارائه کرده‌اند و همچنان دو تا از فعال‌ترین جوامع رمزنگاری روی کره زمین هستند. طی هفته گذشته، Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) به دنبال به‌روزرسانی‌های اخیر بازار روند رو به رشدی داشته‌اند. اما چگونه این پروتکل Orbeon (ORBN) که در مرحله 9 پیش فروش است و تا کنون شاهد افزایش 1988 درصدی قیمت بوده است، چه تاثیری دارد؟

تجمع شیبا اینو (SHIB) با وجود کاهش قیمت

شیبا اینو (SHIB) به عنوان یک رقیب مستقیم برای Dogecoin (DOGE) در سال 2020 ایجاد شد. هنگامی که Dogecoin (DOGE) در سال 2021 به اوج خود رسید، Shiba Inu (SHIB)  دنبال شد و برخی از بالاترین بازدهی را ارائه کرد که بازار تا به حال دیده است.

با این حال، شیبا اینو (SHIB) از زمان اوج خود در بازار صعودی 2021 با مشکل مواجه شده است، به طوری که بسیاری از حساب‌های ربات شیبا اینو (SHIB) اخیراً از توییتر حذف شده‌اند. با این وجود، دارندگان شیبا اینو (SHIB) رویکرد صعودی خود را به پروژه حفظ می کنند. با وجود کاهش 26.92 درصدی ارزش آن، Shiba Inu (SHIB) همچنان به ایجاد الگوهای رفتاری در مورد پروژه ادامه می‌دهد به این امید که ارزش آن در زمان بهبودی بازار ارزهای دیجیتال افزایش یابد.

Dogecoin (DOGE) پس از انتقال الون ها از رمزنگاری به هوش مصنوعی در حال افزایش است

Dogecoin (DOGE) بزرگترین memecoin در این سیاره است و الهام بخش کل جامعه پروژه هایی است که به دنبال تکرار عملکرد آن هستند. دوج کوین (DOGE) که در ابتدا برای تمسخر بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شد، در سال 2021 به یک شهرت بین المللی تبدیل شد و به طور مداوم توسط افرادی مانند ایلان ماسک، که اظهار داشت دوج کوین (DOGE) به ماه خواهد رفت، ستایش شده است.

با این حال، Dogecoin (DOGE) اکنون به دنبال توییت ایلان ماسک در حال ترند است که می گوید: "من قبلاً در حوزه رمزنگاری بودم، اما اکنون به هوش مصنوعی علاقه مند شدم." این خبر بدی برای طرفداران Dogecoin (DOGE) است، زیرا ماسک چنین است. یکی از پیشگامان جامعه Dogecoin (DOGE) است و از الگوهای رفتاری برای افزایش ارزش آن استفاده کرده است.

پس از این اعلام، Dogecoin (DOGE) طی پنج روز 8.16 درصد کاهش یافت و حجم معاملات به پایین ترین حد ماهانه رسید. اگرچه Dogecoin (DOGE) می تواند در طول بازار صعودی ارزهای دیجیتال بعدی بازگردد، بسیاری از سرمایه گذاران اکنون به دنبال سرمایه گذاری های جایگزین هستند.

پروتکل Orbeon (ORBN) پس از فروش مرحله هشتم روند رو به رشدی دارد

در حالی که روند بازار برای memecoin ها منفی به نظر می رسد، پروتکل Orbeon (ORBN) همچنان در صحنه ارزهای دیجیتال موج می زند. پس از فروش در مرحله هشتم پیش‌فروش، پروتکل Orbeon (ORBN) به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 0.0835 دلار رسید و عملکرد بهتری از Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) داشت.

برخلاف memecoin ها که کاربرد کمی دارند، پروتکل Orbeon (ORBN) برای بهبود دنیای DeFi و بازار تامین مالی جمعی طراحی شده است. با استفاده از پروتکل Orbeon (ORBN)، استارت‌آپ‌های دنیای واقعی می‌توانند NFT‌های دارای پشتوانه سهام را برای جمع‌آوری پول ایجاد و بفروشند. این یک جایگزین عالی برای تأمین مالی جمعی سنتی است، گزینه‌های تأمین مالی راه‌اندازی را متنوع می‌کند و در عین حال به سرمایه‌گذاران روزمره اجازه می‌دهد تا برای اولین بار سهام استارت‌آپ‌ها را خریداری کنند.

امنیت در سراسر اکوسیستم پروتکل Orbeon (ORBN) با چندین ویژگی پیشگیری از فرش، در کنار نقدینگی رمز قفل شده و اعتبار سنجی خارجی برای تأیید صحت پروژه، بسیار مهم است.مرحله نهم پیش فروش پروتکل Orbeon (ORBN) در حال حاضر بیش از 50٪ فروخته شده است و انتظار می رود طی چند روز آینده با تعداد سرمایه گذارانی که توکن های Orbeon Protocol (ORBN) خریداری می کنند، به فروش برسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی