|

پیش بینی قیمت شیبااینو!

DOGE

میانگین تراکنش‌های "بزرگ" از 7000 دلار به 11000 دلار رسید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظر می‌رسد نهنگ‌ها امسال شیبا اینو را با وجود افت قیمت ثابت جمع‌آوری می‌کنند. داده های اخیر از IntoTheBlock نشان می دهد که میانگین تراکنش های بزرگ برای SHIB در سال 2023 به 11000 دلار افزایش یافته است. میانگین تراکنش های بزرگ معمولی در سال گذشته 7000 دلار بود. این شاخص نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران مشتاق هستند میلیون‌ها توکن SHIB جمع‌آوری کنند و برای نگهداری مقادیر زیادی تلاش کنند. افزایش ناگهانی هزینه های بیشتر برای جمع آوری Shiba Inu می تواند به دلیل انتشار بتا Shibarium باشد. سرمایه‌گذاران می‌توانند قبل از اینکه شبکه اصلی فعال شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند، یک موقعیت اولیه برای ورود به بازار داشته باشند.

تاریخ راه اندازی شبکه اصلی شیباریوم هنوز توسط تیم تایید نشده است. Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی ShibaSwap، فاش کرد که مرحله آزمایش بتا می‌تواند حداقل برای چهار ماه باقی بماند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد تاریخ انتشار شبکه اصلی شیباریوم، ادامه را بخوانید.

 هنگامی که شیباریوم بتا هفته گذشته منتشر شد، نهنگ ها نزدیک به 10 تریلیون توکن را تخلیه کردند. دلیل این فروش هنوز مشخص نیست. قیمت SHIB در هفته ای که Shibarium بتا راه اندازی شد به دلیل دامپینگ گسترده توسط جامعه نهنگ ETH کاهش یافت. با این وجود، شیبا اینو پس از بیت کوین قدرت بیشتری پیدا کرد و در مجموع این هفته به 25000 دلار رسید.

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00001132 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 2.8 درصد افزایش داشت. با این حال، SHIB 86.85٪ از بالاترین رکورد خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی