|

خبری خوش برای دارندگان شیبااینو!

Shiba Inu

کاربران در دیسکورد Shiba Inu ادعا می‌کنند که راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ این اکوسیستم...

لینک کوتاه کپی شد
 

شایانیوز- کاربران در دیسکورد Shiba Inu ادعا می‌کنند که راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ این اکوسیستم یعنی شیباریوم، Chain ID مشابه با بلاکچین Rinia دارد و به نظر می‌رسد که شیباریوم در اصل یک نمونه کپی‌شده از زنجیره Rinia است. کوساما، توسعه دهنده اصلی شیباریوم در پاسخ به این اتهامات، اظهار داشت که تمام این صحبت‌ها تلاشی برای بی اعتبار کردن این شبکه است و این اتفاق حقیقت ندارد.
پس از مطرح شدن این ادعا، فروش توکن شیبا‌اینو افزایش یافت اما خریداران شیبا توانستند با این فشار فروش مقابله کنند و قیمت را تا حدود زیادی از سقوط سنگین حفظ کنند.

از طرفی درصد سوزاندن توکن شیبا به میزان 8،902٪ افزایش یافته است که نشان می‎دهد روند توکن‌سوزی این ارز دیجیتال با سرعت بیشتری در حال انجام است. از صبح روز گذشته تاکنون، جامعه شیبا توانسته است 925,257,980 توکن شیبا را از بین ببرند و همه این توکن‌ها را به آدرس‌های بدون برگشت ارسال کرده‌اند، جایی که حتی یک توکن را نمی‌توان برداشت یا خرج کرد.
روز گذشته، توکن شیبا شاهد افزایش قیمت خود تا 6.12 درصد بود و در حال حاضر با قیمت 0.000011 دلار در صرافی بایننس معامله می‌شود. همچنین شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، همه اعضای جامعه را به عنوان تیم دفاعی از شیبا در برابر FUD (ترس، عدم اطمینان و ابهام) علیه این پروژه معرفی کرده و بر نقش اعضای جامعه در دفاع از پروژه شیبا در برابر تبلیغات سازمان‌یافته تاکید کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی