|

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو!

شیبااینو به کدام دیار می رود؟

shibainu

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو در حالی که SHIB به ارزش بازار 6.5 میلیارد دلاری می‌رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دومین توکن بزرگ میم الهام گرفته از سگ در جهان با ارزش بازار نزدیک به 6.5 میلیارد دلار، آخرین بار نزدیک به 0.000011 دلار به ازای هر توکن تغییر کرد، که تقریباً در آن روز ثابت بود. تجارت در بازارهای ارزهای دیجیتال در روز جمعه با کاهش بیشتر بازارهای مالی سنتی در اروپا و آمریکا برای جمعه خوب بسته شده است.

گزارش بازار کار ایالات متحده برای ماه مارس که به تازگی منتشر شده است، بیشتر مطابق با انتظارات بود، بنابراین نتوانست هیچ گونه شکاف چشم گیری در بازار کریپتو ایجاد کند. در حال حاضر، Shiba Inu علیرغم فشار فروش در memecoin رقیب Dogecoin، که با حذف لوگوی Dogecoin به عنوان لوگوی اصلی روی پلتفرم توسط توییتر به پا شد که همچنان ادامه دارد.

 احتمالاً به این دلیل است که شیبا اینو، که لوگوی متفاوتی از Dogecoin (نسخه کارتونی شیبا اینو) دارد، زمانی که توییتر لوگوی Dogecoin را در وهله اول پیاده سازی کرد، هرگز پمپاژ نشد. SHIB/USD در مقایسه با بالاترین سطح هفتگی قبلی خود در منطقه 0.00001170 دلار، حدود 6.5 درصد کاهش یافته است، اما همچنان در مقایسه با پایین ترین سطح زیر 0.000010 دلار در ماه گذشته، حدود 13 درصد افزایش یافته است.

قیمت شیبا اینو در هفته‌های اخیر بر اساس استانداردهای تاریخی تضعیف شده است و میانگین متحرک 200 روزه (در حال حاضر 0.00001060 دلار) ظاهراً به عنوان یک آهنربا عمل می‌کند، که نشانه‌ای از یک بازار بلاتکلیف است.

با این حال، از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال به سمت صعودی می رود (بسیاری فکر می کنند بیت کوین به زودی به 30000 دلار و اتر به 2000 دلار باز خواهد گشت)، روند صعودی Shiba Inu برای سال ممکن است در ماه های آینده ادامه یابد. شیبااینو در حال حاضر حدود 35 درصد از ابتدای سال افزایش یافته است که چشم انداز فنی کوتاه مدت این ارز دیجیتال از این تز پشتیبانی می کند. به نظر می رسد شیبا اینو در حال تشکیل یک ساختار مثلث صعودی است که اغلب قبل از شکست های صعودی شکل می گیرد.

SHIB یک خط روند بالاتر از پایین‌ترین سطح مارس را دنبال کرده، اما همچنان در منطقه 0.00001170 دلار مقاومت پیدا می‌کند. شکست مقاومت 0.0000170 دلاری به سمت شمال می‌تواند محرکی باشد برای عقب راندن بالاتر به سمت اوج‌های سالانه قبلی در منطقه 0.000016 دلار، که 45 درصد افزایش نسبت به سطوح فعلی را نشان می‌دهد. وتحلیلگران در Cryptonews.com را به عنوان داغ ترین پیش فروش سال 2023 رتبه بندی کرده اند و بسیاری فکر می کنند که این ارز دیجیتال می تواند در اواخر سال جاری شاهد پیشرفت های بزرگی در ICO باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها