|

رهبر شیبااینو جنجال به پا کرد!

shibainu

توییت کوساما به عنوان یادآوری بود که حتی کسانی که در دنیای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین غوطه ور هستند، می توانند از ته دل تعطیلات را…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- Shytoshi Kusama چهره بانفوذ پروژه محبوب رمزارز Shiba Inu، امروز در توییر پستی گذاشت تا عید پاک را به فالوورهای خود تبریک بگوید.

توییت کوساما که به سادگی «عید پاک مبارک!» را می خواند، توجهات زیادی را در جامعه به خود جلب کرد. عید پاک یکی از روز‌های تعطیل در سال مسیحی که یکشنبه‌ای در ماه مارس یا آوریل است. مسیحیان بر این باورند که در این روز عیسی مسیح پس از اینکه به صلیب کشیده شده بود دوباره زنده شده و برخاست. مسیحیان از این رویداد به‌عنوانِ رستاخیز مسیح یاد می‌کنند و جشن می گیرند.، با سنت های سکولار مانند شکار تخم مرغ، خرگوش های عید پاک، و گردهمایی های خانوادگی جشن، اهمیت فرهنگی گسترده تری را در بر می گیرد. واکنش جامعه کریپتو به توییت کوساما بسیار مثبت بود. کاربران مختلف توییتر به پیام کوساما با تبریک تعطیلات و آرزوهای خوب خود پاسخ داده اند.

شیبا اینو، یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم که از الگوی محبوب نژاد سگ شیبا اینو الهام گرفته شده است، از زمان ایجاد خود در آگوست 2020 شاهد رشد قابل توجهی بوده است. این ارز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و جامعه متنوع و اختصاصی از حامیان را به خود جلب کرده است. علیرغم اینکه ارزش بازار آن در سال 2022 ضربه خورد، همچنان در بین آلتکوین های برتر باقی مانده است. در حال حاضر، Shiba Inu در انتظار راه‌اندازی شبکه اصلی راه‌حل لایه ۲ Shibarium پس از انتشار نسخه بتا است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی