|

بررسی قیمت بیت کوین!

بررسی تکنیکالی روند بیت کوین!

Bitcoin

سرمایه‌گذاری بیت‌کوین در یک هفته به ۱۰۰ میلیون دلار رسید زیرا سرمایه‌گذاران به سمت جاهای ایمن پناه می برند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرمایه‌گذاری بیت‌کوین در یک هفته به ۱۰۰ میلیون دلار رسید زیرا سرمایه‌گذاران به سمت جاهای ایمن یعنی بیت کوین پناه می برند . بر اساس گزارش روز دوشنبه CoinShares، سرمایه گذاران بزرگ همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین هستند و بیش از 104 میلیون دلار معامله جریان داشته است.

بر اساس یک گزارش جدید، سرمایه‌گذاران بزرگ همچنان نسبت به بیت کوین احساس صعودی دارند و پول نقد بیشتری از موسسات به وجوه وارد می‌شود. شرکت دارایی‌های دیجیتال CoinShares در گزارشی روز دوشنبه اعلام کرد، هفته گذشته، سرمایه‌گذاران بیش از 114 میلیون دلار را برای چهارمین هفته متوالی وارد صندوق‌های بزرگ کردند. نقدینگی به صندوق‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاران معتبر، مانند Grayscale، 3iQ و 21 Share سرازیر شد.

CoinShares گفت و تا حد زیادی، تمرکز اصلی بیت کوین با 104 میلیون دلار سرمایه گذاری بود. این شرکت افزود که در کل، «حجم‌های بسیار کم در بازار بیت‌کوین» وجود دارد. برخی از سرمایه گذاران بیت کوین را به عنوان یک محصول "پناهگاه امن" در پی فروپاشی تعدادی از بانک های رمزنگاری و فناوری دوستدار در ایالات متحده، مانند بانک سیلیکون ولی و بانک امضا می بینند.

 #بیت‌کوین تقریباً3/5 بیت کوین کانون توجه سرمایه‌گذاران باقی ماند، با ورودی‌های 104 میلیون دلاری در هفته گذشته، که نشان‌دهنده ادامه روند صعودی در دارایی ارزهای دیجیتال پیشرو بود.

این گزارش بیان می کند که علیرغم ارتقای مورد انتظار و موفقیت آمیز اتریوم در هفته گذشته، تنها 0.3 میلیون دلار ورودی به چنین وجوهی وارد شد.

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، روز چهارشنبه ارتقای تاریخی خود در شانگهای را اجرا کرد و امکان برداشت ETH سهامدار توسط شرکت‌کنندگان شبکه را فراهم کرد. برخی از تحلیلگران تخمین زدند که بیش از 300 میلیون دلار از رمزارز بلافاصله پس از شانگهای فروخته می شود، اما قیمت ETH در واقع از زمان ارتقاء افزایش یافته است.

علیرغم افزایش اشتهای سرمایه گذاران، بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 29,414 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته 2.9 درصد کاهش داشت و به شدت زیر 30,000 دلار بود که یک هفته پیش شکسته شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها