|

منطقه سحرآمیز شیبااینو را بشناسید!

shibainu

بیشتر به عنوان منطقه نوآوری شناخته می شود. اما این منطقه دقیقا چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زمانی که بایننس SHIB را در بورس خود فهرست کرد، توکن memecoin تحت یک منطقه تجاری ویژه معامله می شود. بیشتر به عنوان منطقه نوآوری Binance شناخته می شود. اما این منطقه دقیقا چیست؟ این بخش در صرافی است که برای پروژه های جدید و مبتکرانه رمزنگاری قبل از بررسی کامل آنها تعیین شده است. به آن به عنوان یک دوره آزمایشی فکر کنید. پروژه‌ها زمانی که تمام استانداردهای فهرست‌بندی را برآورده می‌کنند، از منطقه نوآوری Binance فارغ‌ می‌شوند.

طبق اعلامیه اخیر بایننس، شیبا اینو سرانجام به همراه چند ارز دیجیتال دیگر از منطقه نوآوری خارج می شود. آن توکن‌ها و ارزهای دیجیتال اکنون با رعایت استانداردهای بالای تعیین‌شده توسط صرافی، ارزش خود را ثابت کرده‌اند.

چرا انتقال برای SHIB مهم است

انتقال SHIB از منطقه نوآوری Binance خبر خوبی برای معامله گرانی است که از این صرافی استفاده می کنند. یک نتیجه بالقوه این اعلامیه این است که ممکن است اعتماد سرمایه گذاران را افزایش دهد. زمان‌بندی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا با این انتظار که بازار وارد فصل آلت‌کوین‌ها می‌شود، مطابقت دارد.

این اعلامیه ممکن است قبلاً واکنش مثبتی را در بازار ایجاد کرده باشد. آدرس‌های فعال روزانه SHIB در 24 ساعت گذشته به بالاترین سطح هفتگی رسیده است. این نشان می دهد که برخی از سرمایه گذاران واکنش مثبتی نشان داده اند، اما رشد شبکه به پایین ترین حد هفتگی کاهش یافته است. آن چیزی نیست که وقتی هیجان در حال بازگشت به بازار است، انتظار می رود.

یک نگاه اجمالی به جریان های تبادل SHIB تعداد قابل توجهی از جریان ها را نشان می دهد. با این حال، هر دو جریان ورودی و خروجی فعالیت نسبتاً طبیعی را به خصوص در دو روز گذشته نشان می دهند. به عبارت دیگر، جریان های مبادله نشان دهنده یک تغییر ناگهانی برای نشان دادن سوگیری سرمایه گذار نیست.

از طرف نهنگ‌ها، توزیع عرضه نتیجه ثابتی را در میان نهنگ‌ها نشان می‌دهد. بزرگترین دسته نهنگ (آدرس هایی با بیش از 1 میلیارد SHIB) در هفت روز گذشته بدون تغییر باقی مانده است. خروجی های جزئی در آدرس هایی که بین 1 میلیون تا 100 میلیون SHIB دارند مشاهده شد.

تا آنجا که به عملکرد قیمت SHIB مربوط می شود، در پنج روز گذشته روند صعودی ثابتی داشته است. با این حال، گاوهای نر در حال اتمام  و اکنون در حال مبارزه برای غلبه بر مقاومت 0.000011 دلار است.

به طور خلاصه، آخرین توسعه SHIB در Binance برای ذینفعان دلگرم کننده است. باید دید که آیا این حرکت با فرارسیدن فصل آلتکوین باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد شد یا خیر.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی