|

پیش بینی قیمت ببیت کوین!

در کمال ناباوری بیت کوین گل کاشت!

Bitcoin

بیت کوین در کمال ناباوری به عنوان بهترین دارایی سال 2023 تبدیل به بیت کوین شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین قوی ترین بازده سه ماهه را از نوامبر 2021 به ثبت رسانده است. علاوه بر این، بیت کوین از ابتدای سال تاکنون بیش از 80 درصد افزایش یافتهو آن را به بهترین دارایی سال 2023 تبدیل کرده است.

در مقایسه، طلا در مدت مشابه تنها 9 درصد افزایش داشته است و NASDAQ 100 که از نظر فناوری سنگین است، حدود 20 درصد را از اول ژانویه تا کنون حفظ کرده است. در 17 آوریل، ارائه دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode عملکرد بیت کوین را تایید کرد و اظهار داشت:

«عملکرد قوی بازار در سال 2023 با سال 2022 کاملاً مغایرت دارد و نشان می‌دهد که یک تغییر رژیم مطلوب در حال انجام است.»

گاوهای بیت کوین به بازی بازگشتند؟

Glassnode اعلام کرد که قیمت بیت کوین و طلا اخیراً در پی یک بحران بانکی دیگر در ایالات متحده همبستگی داشته است. این شرکت همچنین فرض بازگشت به بازار صعودی کامل را بررسی کرد.

گزارش شده است که اخیراً مقدار زیادی از BTC به سود خود بازگشته است. در سال 2023، در مجموع 6.2 میلیون بیت کوین به سود بازگشته اند که تقریباً یک سوم عرضه را نشان می دهد. این نشان می دهد که چقدر این پایه هزینه زیر 30 هزار دلار است.

بازار کریپتو سرد می شود؟

قیمت در یک خط مستقیم حرکت نمی کند، بنابراین بازار صعودی یا نه، اصلاحاتی وجود خواهد داشت. بیت کوین با کاهش 1.8 درصدی در روز به زیر 30 هزار دلار سقوط کرد و در زمان نگارش این مقاله به 29464 دلار معامله شد.

در ماه گذشته همچنان 9 درصد رشد داشته است، اما پس از رسیدن به مقاومت سنگین در سطح 30000 دلار، به دلیل عقب نشینی است. پشتیبانی در حال حاضر حدود 28000 دلار است، بنابراین این سطح ممکن است در هفته آینده دوباره بررسی شود. بر اساس گزارش CoinGecko ارزش کل بازار با 1.2 درصد کاهش به 1.3 تریلیون دلار رسیده است

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها