|

رشد بیت کوین قطعی است؟

Bitcoin

رشد بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در میان درآمدهای مثبت فناوری!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن های عمده روز دوشنبه در منطقه سبز معامله شدند، زیرا سرمایه‌گذاران به درآمدهای خفیف سه ماهه اول غول‌های فناوری مانند Alphabet Inc والد Google GOOGL و Microsoft Corp MSFT پاسخ مثبت دادند.

بیت کوین در بیشتر بخش های روز سه شنبه ثابت ماند، اما درست پس از بسته شدن بازارهای سهام ایالات متحده، شاهد افزایش ناگهانی بود. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار جهانی کریپتو به 1.18 تریلیون دلار رسید که نسبت به روز گذشته 2.01 درصد افزایش داشت.

 از طرفی بازار سهام ایالات متحده روز سه‌شنبه پس از گزارش درآمد بانک فرست ریپابلیک که نگرانی‌ها را در مورد بخش گسترده‌تر برانگیخت، کاهش یافت و شاخص S&P 500 1.58% نیز کاهش یافت در حالی که Nasdaq Composite 1.98% در مسیری نزولی قرار گرفت!

بیت کوین در ابتدا پایین تر بود زیرا وال استریت ریسک را از جدول خارج کرد. بیت‌کوین همچنان نشان می‌دهد که یک دارایی پرخطر است، زیرا در کنار سایر کلاس‌های دارایی اصلی در قرمز قرار دارد. ریسک درآمد، تشدید بیشتر فدرال رزرو و نگرانی های نظارتی همچنان بر کریپتوها تاثیر می گذارد. بازگشت ترس های بانکی به انتقال برخی جریان ها به مسیر بیت کوین کمک کرد و بیت کوین در جلسه پس از اخبار مبنی بر اینکه First Republic برای بقا می جنگد، 0.9 درصد بالاتر است.

کوین بیس تصمیم گرفت از SEC برای شفافیت در مورد مقررات کریپتو در ایالات متحده شکایت کند. این می تواند بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار فشار بیاورد تا کمی زودتر از آنچه که پیش بینی می کردند تصمیم بگیرد. ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA گفت: کوین‌بیس به وضوح می‌خواهد بتواند در ایالات متحده فعالیت کند و آنها امیدوارند این شکایت به آنها شفافیت خیلی زودتر بدهد تا بتوانند تصمیم تجاری درستی بگیرند.

به گفته مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، ساختار بازار بیت کوین تا زمانی که به سطح مقاومت ۲۵۰۰۰ دلاری نرسد، نزولی در نظر گرفته نمی شود. با وجود تجربه یک دوره قابل توجهی از نوسانات بین 15000 تا 20000 دلار، حتی سقوط FTX نیز نتوانست بیت کوین را به 12000 دلار کاهش دهد. پس از اصلاح 10 درصدی، نیازی به انتظار 10000 دلار نیست.

معامله گر مستعار، Altcoin Psycho، مشاهده کرده است که بازار نزولی بیت کوین در سال 2018 شاهد یک الگوی بدنام به نام شکل گیری "بارت" بود، شبیه به سر بارت سیمپسون، که اغلب منجر به انحلال گاوهای متأخر BTC می شد.

Altcoin Psycho اکنون هشدار می دهد که او شاهد الگوهای مشابه بارت در نمودارهای بازه زمانی پایین بیت کوین است و می گوید: "تنها چیزی که من را کمی عصبی می کند این است که ... شما این تله نقدینگی را در منطقه (بالای 30000 دلار) دارید و مقدار زیادی هوای گرم (از 19000 دلار تا 25000 دلار) دارید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی